جدید بود! ـ تعریف خامنه‌ای از جریان واپسگرا و ضدانقلابی!

تعریف خامنه‌ای از جریان واپسگرا و ضدانقلابی! ـ جدید بود! ـ ۹اردیبهشت۱۴۰۱
نمایش زهوار درفته‌ٔ خامنه‌ای که تحت عنوان «دیدار با دانشجویان» روی اکران رفت، با واکنش‌های گستردهٔ مردمی، جز رسوایی برای خامنه‌ای به بار نیاورد. زیرا حتی فراموش کردند که ولو برای حفظ ظاهر هم که شده، بسیجیان دست‌چین شده را کمی شبیه دانشجوی امروزی بپیرایند و بپوشانند!

خامنه‌ای جمعی از ساندیس پروردگان «همیشه در صحنه‌» ی نظام را در تصویر به خط کرد که هنگام انتخابات در صف‌های «پرشور!» می‌ایستند و داوطلبانه نه یک بار، بلکه تا پر شدن صندوقها رأی می‌دهند و دوباره رأی می‌دهند؛

هنگام روضه‌خوانی و مداحی‌های مجیز گویان بیت‌العنکبوت نظام، عربده کشان بر سر و سینه می‌کوبند؛

هنگام نمایش‌های تظاهرات حکومتی پلاکارد به‌دست «منویات» خامنه‌ای را نعره کشان قرقره می‌کنند؛

هنگام شورش‌ها و قیامهای مردمی چماق و باتون و سلاح به دست، با آزادی کامل به‌صورت آتش به اختیار به سمت مردم بی‌دفاع یورش می‌برند؛

و همگی در صفحات مجازی فیلتر شده و فیلتر نشده‌ٔ ولایی حضوری «بیش فعالانه» دارند تا در عرصه‌ٔ «جهاد تبیین» هم نواله‌ای یا نوازشی از کوی ولایت به ایشان برسد!

برای مثال در صفحات اجتماعی حضور یکی از مزدوران سایبری نظام که تحت عنوان دانشجو سال‌هاست به تبلیغ برای خامنه‌ای و تروریست‌های حکومتی می‌پردازد افشا شده است؛ جالب آن‌که خود این مزدور پیش‌تر در توئیتر اعتراف کرده است که حتی یک دقیقه هم در کلاس درس حاضر نبوده است!

مطالب مرتبط
خامنه‌ای در مورد جنگ اوکراین: آینده‌های پیچیده و دشواری را انسان حدس می‌زند که وجود داشته باشد
خامنه‌ای از کدام «دانشجو» سخن می‌گوید؟
لطفا به اشتراک بگذارید: