خبر تو خبر ـ نگاهی طنز گونه به خبرهای نظام ـ بالاگرفتن سگ دعوای درون نظام ولایت

نگاهی طنز گونه به خبرهای نظام ـ بالاگرفتن سگ دعوای درون نظام ولایت ـ خبر تو خبر
یکی از شاخصهای قابل توجه و مهم‌ چنین وضعیتی، تبدیل شدن گماشته‌های مستقیم خامنه‌ای ـ رئیسی و قالیباف ـ به سوژه‌های شدت‌دهندهٔ جنگ و دعوای درونی و خروش و خشم بیرونی است.

خامنه‌ای برای به کرسی نشاندن قالیباف در رأس مجلس ارتجاع و گماشتن جلاد ۶۷ در رأس دولت، هر دو باند نظامش را جراحی کرد. ولی‌فقیه ارتجاع قول‌ها داد که با حزب‌اللهی کردن مجلس و دولت، تمام مشکلات سیاسی و اقتصادی ـ حتی مشکلات ۴۳ساله ـ حل خواهد شد! به‌دنبال این تصمیم و اجرا شدن آن، امامان دایناسور نمازهای ریایی جمعه غوغاسالاری کردند که اگر تا الآن مشکلات حل نمی‌شد، به این دلیل بود که مجلس و دولت حزب‌اللهی نداشتیم!

حالا ۲سال از تحمیل مجلس حزب‌اللهی و ۹ماه از گماشتن دولت حزب‌اللهی گذشته است. از یک‌طرف تشتت و تخاصم در مجلس بر سر ناکارآمدی دولت سوگلی خامنه‌ای اوج گرفته است، از طرف دیگر هر دو رأس گماشتهٔ ولی‌فقیه آماج حملهٔ هر دو باند حاکمیت به‌دلیل بالا رفتن حد چپاول و بارها و بارها بدتر شدن وضعیت اقتصادی و معیشت شده‌اند. در این زمینه آمار و ارقامی که طرفین و رسانه‌های حکومتی می‌دهند بسیار است؛ اما نکتهٔ اصلی را در زیر ذره‌بین نهادن مؤلفه‌های چنین شرایطی، نباید از آمار و ارقام شروع کرد. پس نکته چیست؟

مطالب مرتبط
خبر تو خبر ـ تورم و گرانی و اقتصاد فروپاشیده دستاورد نظام ولایت خامنه‌ای
اصل بحران‌زای ولایت فقیه در آینهٔ این روزهای ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: