موشکاف ۱۸اردیبهشت۱۴۰۱ ـ این روزا بد ولوله ای تو نظام ولایت افتاده

این روزا بد ولوله ای تو نظام ولایت افتاده ـ موشکاف ۱۸اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. این روزا بد ولوله‌ای تو نظام ولایت افتاده. عظما از ترس قیام شب و روز نداره. خودش هم میدونه که با آوردن خبیثی چه غلطی کرده و چه طوفانی تو راهه. به‌خاطر همین هم معاون خبیثی رو سراسیمه و با دمپایی فرستاد جلوی دوربین تا وعده‌های کشکی بده:

مخبر معاون اول آخوند رئیسی ـ۱۶اردیبهشت ۱۴۰۱
این‌که این روزها این بحثها میشه نمی‌دانم نان ارزش حذف میشه یارانه‌اش حذف میشه دارو یارانه‌اش حذف میشه به هیچوجه دارو و نان برای تمام اقشار چه ثروتمند چه غیرثروتمند دارو و نان به هیچوجه یارانه‌اش حذف نمیشه

موشکاف: آره ارواح عمه ات. به هیچوجه حذف نمیشه. تو گفتی و ما هم باور کردیم. فقط معلومه گز نکرده پاره کردی چون قبل از تو وزیر کشاورزیت گفته قیمتا رفته بالا علتش هم قاچاقه:

خبرگزاری مهر ـ ۱۴اردیبهشت ۱۴۰۱
نرخ آرد ۱۸درصد سبوس‌گیری شده به ازای هر کیلو ۱۵هزار و ۷۰۰تومان، آرد ۲۱درصد سبوس‌گیری شده ۱۶هزار تومان و آرد ۲۷درصد سبوس‌گیری شده ۱۶هزار و ۹۰۰تومان تعیین شد.

به گفته مسئولان از جمله وزیر جهاد کشاورزی این تصمیم به‌دلیل آن گرفته شده است که از ابتدای سال جاری تاکنون قاچاق آرد به برخی کشورهای همسایه با توجه به رشد قیمت‌های جهانی به‌شدت افزایش‌یافته است.

موشکاف: جالبه که وزیر کشاورزیشون این رو میگه گماشته‌های خامنه‌ای تو جمعه‌بازارها هم همین رو علم می‌کنن و شروع می‌کنن به باد زدنش:

آخوند آل هاشم امام جمعه خامنه‌ای در تبریز ـ۱۶اردیبهشت ۱۴۰۱
افزایش ۲هزار درصدی قاچاق، قاچاق آرد آن هم آرد یارانه‌ای نسبت به سال گذشته نرسیدن یارانه‌های گندم و آرد به سفره‌های مردم و قاچاق آنها، شکاف زیاد قیمتی با دیگر کشورها بعد از تخصیص یارانه در داخل خب این هم یک مسأله هست.

موشکاف: وای وای وای... قاچاق با افزایش ۲هزار درصدی را کیا می‌کنن؟ جز پاسدارا و آخوندهای حروم لقمه! اون وقت تقاصشو مردم بیچاره باید بدن! هیچ دشمن خارجی تا حالا با ملت این کارو کرده؟ ببینین صدای بعضی روزنومه‌های خودشونم در آورده!

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ـ ۱۷اردیبهشت۱۴۰۱
این‌که دولت و رسانه ملی دست به دست همدیگر بدهند و درصدد برآیند گرانی آرد و کمبود ماکارونی و نایاب شدن روغن را به گردن قاچاق شدن این کالاها بیندازند، راه فرار مناسبی نیست. مردم، این قبیل ترفندها را نمی‌پذیرند… اگر واقعاً مشکلات کنونی را قاچاقچی‌ها به‌وجود آورده‌اند، چگونه است که این حاکمیت یکدست با در اختیار داشتن تمام ابزارها نمی‌تواند جلوی قاچاق را بگیرد؟

موشکاف: بله رفقا. از همین قیقاج رفتنا میشه فهمید که چه وحشتی تو دل عظما افتاده. به‌خاطر همین هم هست که به سگ و سیله هاش آماده‌باش داده. باید هم آماده‌باش بده. آخه ملت هم این روزا اساسی آماده ان تا چپق عظما رو چاق کنن. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷اردیبهشت۱۴۰۱ ـ آخوندا این روزا نشستن رو بمب ساعتی…شمارش معکوس هم از خیلی وقت پیشا شروع شده
دولت زهوار در رفتهٔ حزب‌اللهی
لطفا به اشتراک بگذارید: