کف خیابونها فریاد زدن: نه نون داریم نه تافتون لعنت به هر سه تاتون!

نه نون داریم نه تافتون لعنت به هر سه تاتون! ـ کف خیابونها فریاد زدن ـ ۱۹اردیبهشت۱۴۰۱
جمعه شب و شنبه شب ۱۶ و ۱۷اردیبهشت، مردم به‌جان آمده در شهرهای مختلف خوزستان، مانند اهواز و ایذه و باغملک و سوسنگرد، در اعتراض به گرانی سرسام‌آور کالاهای اساسی به‌ویژه افزایش نجومی قیمت نان دست به تظاهرات زدند. جمعه شب در اهواز مردم ابتدا در مناطق مختلف شهر تجمعات پراکنده برپا کردند و سپس در مرکز شهر به راهپیمایی پرداختند. در شهر ایذه مردم در جمعه شب به خیابان‌ها ریخته و شعار «خامنه‌ای قاتله حکومتش باطله» و «مرگ بر رئیسی» سر دادند. معترضان در ایذه یک انبار آرد احتکار شده توسط مافیای خامنه‌ای را مصادره کردند.

رژیم در وحشت از اوجگیری اعتراضات، از یک‌سو گله‌های پاسدار و بسیجی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی را در خیابان‌ها مستقر کرد و از سوی دیگر اینترنت را در اکثر شهرهای خوزستان قطع نمود. با این‌حال شنبه شب برای دومین شب متوالی مردم در ایذه و برخی نقاط دیگر دست به اعتراض زدند.

روز دوشنبه ۱۷اردیبهشت دامداران در شهرهای مختلف از جمله قزوین، خراسان رضوی، قم، شیراز، مشهد، شاهرود، کرمان، اصفهان، یزد و اراک در اعتراض به گرانی نهاده‌های دامی و علوفه و کالاهای مورد نیاز دامداری و بی‌توجهی کارگزاران رژیم، در مقابل ساختمان اداره کشاورزی استانها دست به اعتراض زدند. دامداران شیراز بر روی تراکت خود نوشته بودند: «قالیباف رئیسی این آخرین پیام است دامدار ورشکسته آماده قیام است»

مطالب مرتبط
علم‌الهدی ادعا کرد: علت گرانی بی‌حجابی است!
طنین شعارهای «توپ، تانک، فشفشه - خامنه‌ای کشته شه» علیه موج گرانی‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: