موشکاف ۱۹اردیبهشت۱۴۰۱ ـ آخوندا از ترسشون حسابی دستپاچه شدن و همینطوری پشت هم سوتی میدن

آخوندا از ترسشون حسابی دستپاچه شدن و همینطوری پشت هم سوتی میدن ـ موشکاف ۱۹اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای عزیز و با مرام! آخوندا از ترسشون حسابی دستپاچه شدن و همینطوری پشت هم سوتی میدن. هنوز جلسه سه رأس سه قوه تموم نشده بود که سبزعلی رضایی مثل مگس معرکه خودشو انداخت وسط و چنین وعده‌یی داد:

تلویزیون رژیم ـ پاسدار محسن رضایی ـ ۱۴۰۱۰۲۱۷
امشب تصمیم گرفته شد که به‌طبقات پایین ارزش کالابرگ ۴۰۰هزار تومن و طبقات بالا ۳۰۰هزار تومن به هر نفر داده شود که بعداً دوستان عزیز ما تو دولت اینها را کاملاً برای مردم توضیح خواهند داد و امیدوار هستیم با کمکی که نظام سران سه قوه و دولت پای کار آمده‌اند بشود یک ترمیم جدی در زندگی مردم به‌وجود آورد

موشکاف: این سبزعلی رضایی زودتر از خبیثی اومد که همه چی به اسم خودش تموم بشه اما خیلی زود تو دهنش زدن و نه تنها خودش اومد حرفشو پس گرفت، بلکه تو اسطبل ولایت دستش رو رو کردن و گفتن از این خبرا نیست:

آخوند سلیمی عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۸اردیبهشت
دیروز اقای به اصطلاح دکتر محسن رضایی حتی میزان یارانه را ۴۰۰ هزار تومان برای اقشار ضعیف و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر اقشار حتی میزان یارانه‌ها را اعلام می‌کنند بعضی از اوقات آقایون اینجا میفرمایند هنوز تصمیم‌گیری نشده در مورد میزان نانی که به مردم می‌دهند.

موشکاف: حالا گیریم این چندرغاز یارانه رو هم دادن. سؤال اینه که این پولو از کجا میخوان بیارن؟ اینجاس که آخوندا میگن خدا پدر مخترع صنعت چاپ رو بیامرزه که این دستگاه چاپ رو درست کرد تا باهاش اسکناس چاپ کنیم:

همتی رئیس سابق بانک مرکزی رژیم ـ ۱۸اردیبهشت ۱۴۰۱
متأسفانه دولت سیزدهم رکورد تاریخی چاپ پول را شکاند.

بر اساس گزارش آماری بانک مرکزی متأسفانه در سال ۱۴۰۰ دولت سیزدهم با ۱۴۲ هزار میلیارد تومان چاپ پول شایسته عنوان فوق سلطان چاپ پول گردید.

موشکاف: ددی دی دی این همون خبیثیه که می‌گفت تو دولتش هیچ اسکناسی چاپ نمیشه و اون پاسدار شربتمداری سگ پاچه‌گیر عظما هم می‌گفت از افتخارات دولت خبیثی اینه که یک تومن اسکناس چاپ نکرده، اما الآن معلوم شد فوق سلطان چاپ پوله. بله رفقا! هر چقدر هم که اینا جنگولک بازی در بیارن و وعده و وعید بدن آخرش راه فراری ندارن و ترسشون از آخر و عاقبتی که در انتظارشونه بیرون میزنه:

رضایی عضو مجلس ـ ۱۸اردیبهشت
آقای رئیس جمهور قدرت تاب آوری مردم کم شده جان مردم از گرانی به لب رسیده هم دولت و هم مجلس فکری عاجل بکنند والسلام.

موشکاف: بله رفقا! این روزا آخوندا مدام مشغول هشدار دادن به همدیگه هستن و خوب خوب میدونن که ملت بدجوری بی‌قرار رپتو پتو کردن آخوندان. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۸اردیبهشت۱۴۰۱ ـ این روزا بد ولوله ای تو نظام ولایت افتاده
ترفند «۴۰۰هزار تومانی»!
لطفا به اشتراک بگذارید: