موشکاف ۲۱اردیبهشت۱۴۰۱ ـ تبریک به شیرهای کانونای شورشی و اشرف نشونایی که از این سر دنیا تا اون سر دنیا حاضرن

تبریک به شیرهای کانونای شورشی و اشرف نشونایی که از این سر دنیا تا اون سر دنیا حاضرن ـ موشکاف ۲۱اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! موشکاف امروزو با یه تبریک موشکافانه شروع می‌کنیم. تبریک به همهٔ مردم ایران که قربونشون برم و تبریک به شیرهای کانونای شورشی که دو بار قربونشون برم و تبریک به اشرف نشونایی که از این سر دنیا تا اون سر دنیا حاضرن و روز روشنو جلو چشم عظما شب تاریک کردن و چشم عظی رو کور کردن.

شعار اشرف‌نشانها در بلژیک: خامنه‌ای چشت کور این یکی هم ما بردیم

موشکاف: آقا هنوز از جای زخم دادگاه سوئد قلپ قلپ چرک و خون از دل عظما و خبیثی بیرون می‌زد که دادگاه بلژیک هم یه زخم دیگه به جیگر نظام خورد و از بیت عظما تا وزارت‌خارجه و بالا تا پایین نظام رو دچار لغوه کرد. ببینین طوطی سخنگوی رژیم از اون ضربه اولی چه ناله ای می‌کنه:

خطیب‌زاده ـ سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ـ ۱۹اردیبهشت ۱۴۰۱

گروهک شکست‌خورده منافقین دامی را پهن می‌کند و بعد شاهد می‌آورد شاهد از گروه خودش می‌آورد دادگاه را سیاسی می‌کند همه را به بازی می‌گیرد و دولت سوئد اجازه می‌دهد و بعد هم سیاسی‌اش می‌کند شک ما را برمی انگیزد که چطور این اتفاقات همه بعدش می‌افتد

موشکاف: هاهاها این چه گروهک شکست‌خورده ایه که هم شاهد میاره. هم سیاسی می‌کنه. هم نظامتون رو به بازی می‌گیره. معلومه زخمی که خوردین خیلی کاری بوده. نوش جونتون تا عظما باشه که دیگه به فکر غلط های چند وجهی نیافته. هاهاها. عظما در شرایطی این زخمو رو خورد که ملت زمین زیر پاشو به لرزه انداختن و خر خبیثی بدجوری تو گل اقتصاد گیر کرده:


آخوند رئیسی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۹ اردیبهشت

رئیسی: ما برای همه دهک‌هایی که امروز در جامعه به‌عنوان دهک اول تا دهم شناخته می‌شوند، سه دهک اول ۴۰۰ هزار تومان اختصاص پیدا کند هر نفر، هر نفر یعنی خانواده ۵ نفره ۲ میلیون تومان دریافت می‌کند در هر ماه، این نسبت به دهک‌های چهارم به بعد هم ۳۰۰ هزار تومان هر نفر دریافت بکند، این هم که در جامعه مطرح شده نسبت به قیمت نان یا قیمت دارو یا قیمت بنزین به‌هیچ‌عنوان قیمت نان و دارو و بنزین افزایش پیدا نمی‌کند،

موشکاف: اینا رو که شنیدم یاد همون شعار ملت افتادم که میگن شیش کلاسه دروغگو/ حاصل وعده هات کو؟ جالب اینجاس که خبیثی تو حرفاش حذف ارز ترجیحی رو انداخت گردن اسطبل ولایت:

آخوند رئیسی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۹ اردیبهشت

قانون مجلس بعد از همه بحثهایی که در این رابطه انجام شد، در قانون ۱۴۰۱ این طور هست که برای دولت ارز ترجیحی قرار داده نشده.

موشکاف: البته روز قبلش خالیباف همه کاسه و کوزه‌ها رو سر دولت شکسته بود.

بله! وضعیت عظما بدجوری پتاله. به‌خاطر همین هست که سوراخ موش گرون شده و سگ و سیله‌های عظما دنبال خرید ملک و املاک تو خارجن:

اما از بندهٔ موشکاف بشنفین که اگه توی قله قاف هم ملک و املاک بخرید باز هم نمی‌تونید از دست ملت فرار کنید. رپتوتون می‌کنن چه رپتو پتویی. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰اردیبهشت۱۴۰۱ ـ عظمای هراسون یه عده رو به اسم کارگر جمع کرد دور خودش تا از این اراجیف بگه
رخداد ـ آنتورپ؛ سرنوشت ذلت‌بار یک مزدور!
لطفا به اشتراک بگذارید: