موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۱ ـ این روزا بنده موشکاف تا لب باز میکنم یه درود اساسی به همه هموطنای شورشگر میفرستم

این روزا بنده موشکاف تا لب باز میکنم یه درود اساسی به همه هموطنای شورشگر میفرستم ـ موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای عزیز خودم! این روزا بنده موشکاف تا لب باز می‌کنم یه درود اساسی به همه هموطنان شورشگرمی‌فرستم. دم همه اونایی گرم که این روزا بلند میشن و پشت سر هم پس‌گردنی‌های آتشی می‌زنن به رئیسی و عظمای گردن شکسته‌ای والله که خوب حال عظما و خبیثی رو گرفتید:

موشکاف: حالا تو این وضعیت، خرچنگ ولایت اومده تا جمعه‌بازار یه ماله هم گرفته دستش تا وضعیت پخش و پلای عظما رو جمع‌وجور کنه. اما به جای این‌که ابروی خبیثی رو درست کنه زد چشمشم کور کرد:

آخوند احمد خاتمی- نماینده خامنه‌ای در جمعه‌بازار ـ۲۳اردیبهشت
این جراحی نارضایتی‌هایی را هم همراه دارد می‌توانست وجیه المله بماند بگوید حالا دیگران آمدند و رفتند و ماهم می‌آییم می‌رویم دیگران اصلاح بکنند صادقانه وارد میدان شده می‌گوید من آبرویم را کف دست گذاشتم حاضرم آبرویم برود این اقتصاد سامان پیدا کند این جای بلوا دارد؟؟ این جای ایرادهای یا جای تشکر دارد؟

موشکاف: هاهاها... هم به نفرت مردم از خبیثی مقر اومد هم به وضعیت درب و داغون عظما. اینجور موقع‌ها سگ و سیله‌های نظام طبق معمول دادشون از دشمن اصلی به هوا میره و شروع می‌کنن به جیغ و ویغ:

آخوند توکلی امام جمعه خامنه‌ای در کرمان ـ۲۳اردیبهشت ۱۴۰۱
فضای مجازی هم هست مرتب دارند هیزم زیر این آتش می‌کنند مرتب فضای مجازی و معاندین دارند تخریب می‌کنند رسانه‌های معاند ساکت ننشسته‌اند همه‌اش برای این‌که مردم را ناامید کنند مسئولان را خراب کنند تصمیمات را متزلزل کنند اعتماد را بگیرند دولتها را تضعیف بکنند یک مقدار ما هم باید مراقب باشیم که فریب فضای مجازی را نخوریم والا اگر هر چی در گوشی هایمان آمد در رسانه‌های معاند دیدیم و شنیدیم کار از کار پیش نمی‌رود.

موشکاف: اوه اوه... . معلومه که ساکت ننشستن. الآن دیگه کار از فضای مجازی گذشته، فضای حقیقی رو سرتون آوار شده. کار به جایی رسیده که پدرزن پسر عظما هم بند رو آب داده. هاهاها

حداد عادل ـ ۲۳اردیبهشت ۱۴۰۱
امروز در دنیا هر کسی یک تلفن همراه دستش است و کش کار از دست همه در رفته و حتی متدینین و انقلابیها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و جنگ، جنگ ادراکی شده است.

موشکاف: هاهاها کش کار که چه عرض کنم، کل!کار از دست عظما در رفته، تازه کجای کاری تازه اولشه، رفقا درست نمی‌گم که رپتو پتو ردخور نداره؟! هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۴اردیبهشت۱۴۰۱ ـ دم مردم جونقان و شهرکرد و ایذه و خرم آباد و اردبیل و همه شهرهای شورشی گرم
ادامه خیزش در شهر کرد در پنجمین روز اعتراضات
لطفا به اشتراک بگذارید: