موشکاف ۲۶اردیبهشت۱۴۰۱ ـ بنازم به خیزشهای مردم شیر و جوونای شورشی که عظما و سگ و سیله هاشو برده تو فاز گاوگیجه

بنازم به خیزشهای مردم شیر و جوونای شورشی که عظما و سگ و سیله هاشو برده تو فاز گاوگیجه ـ موشکاف ۲۶اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. بنازم به خیزشهای مردم شیر و جوونای شورشی که عظما و سگ و سیله هاشو برده تو فاز گاوگیجه. به قدری وحشت کردن و دستپاچه شدن که همینطوری پشت سر هم سوتی میدن. اول از این دایناسور حروم لقمهٔ عمامه‌دار شروع کنیم که مجسمه وقاحته:

آخوند طباطبایی ـ امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان ـ ۲۳اردیبهشت

طرف ماکارونی نمی‌خورده شاید. حالا من هم خیلی دوست ندارما چون خمیره. ماکارونی نمی‌خورده رفته اینا رو خریده که مبادا کم بشه. بابا یه چیزی دیگه می‌خوره آدم اینطوری نیست که ما الحمدلله همه مغازه‌هامون پره. اینطوری نیست کم بشه نمیذارن هم اینطوری بشه.

یه قدری آرامش میخواد یه قدری خلاصه اون تقوا باشه نخوایم اضافه ببریم تو خونه هامون احتکار بکنیم.

موشکاف: عجب روزگاریه ها. راست میگن که تاریخ تکرار میشه. این دایناسور خبر نداره که یه زمانی یکی بود تو فرانسه به نام ماری آنتوانت که وقتی انقلاب بالا گرفت گفت اگر مردم نون ندارن بخورن بیسکوییت بخورن. ملت هم زدن چپقشو چاق کردن. حالا حکایت این حروم لقمه‌س... باقی سگ و سیله‌های عظما هم مثل همین یارو از ترس به هذیان‌گویی افتادن:

در این میان نقش دستگاه قضا در برخورد قاطع با متخلفین و اخلالگران نقش محوری ست حالا هم اخلالگران اقتصادی هم کسانی که نظم اجتماع را بهم می‌زنند این‌که مثلا به خیابان ریخته بشه و به اموال عمومی ضرر بزنند چه مشکلی را حل می‌کند وقتی در حال حرکت به سمت اصلاح هستیم باید کمک بکنیم تا اصلاح صورت بگیرد اون چیزی که مسلم است راه نجات مشکلات اقتصادی کشور عملیاتی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

موشکاف: اقتصاد مقاومتی تو سر تو و اون عظمای بی‌صفت بخوره. روزگار مردم رو سیاه کردید بعد می‌گی بیایید کمک کنیم اصلاح صورت بگیره؟ آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. ملت تا ریش و ریشه تو و اون عظمای دزدت رو نسوزونن دیگه از خیابونا به خونه شون برنمی‌گردن. هاهاها

راستینه عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۵اردیبهشت

جریان نفاق در یک برنامه‌ریزی سوار بر موج اعتراضات مردمی شدند و با تعرض به دفاتر ائمه جمعه حوزه‌های علمیه و پایگاههای بسیج این شهر یک بار دیگر دشمنی خود را با ملت به تصویر کشیدند و اوج این خباثت در به‌شهادت رساندن جوان بسیجی سعادت هادی‌پور هفشجانی و تعرض به پایگاه بسیج در هفتشجان به نمایش در آمد تا به خیال خام خود با ایجاد رعب و وحشت میان ملت و انقلاب فاصله بیندازند و با طراحی کشته‌سازی اعتراضات به حق مردمی را به سمت خشونت سوق دهند.

موشکاف: طبق معمول چرخیدن و چرخیدن، آخرش دست گذاشتن رو دشمن اصلیشون. معلومه شعار آتیش جواب آتیش کار خودش رو کرده و عظما و سگ و سیله‌هاش از ترس آخر و عاقبتشون حسابی به دست و پا افتادن. بعله. . تازه کجاشو دیدید؟ مردم تا عظما و سگه و سیله هاش رو به سمت زباله دون تاریخ سوق ندن ول کن نیستن. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۱ ـ این روزا بنده موشکاف تا لب باز میکنم یه درود اساسی به همه هموطنای شورشگر میفرستم
تظاهرات و خیزش مردم شهر کرد علیه گرانی با شعار مرگ بر دیکتاتور
لطفا به اشتراک بگذارید: