موشکاف ۳۰اردیبهشت۱۴۰۱ ـ بنازم به جوونای شول آباد الیگودرز که هم مزدورای عظما رو فراری دادن

بنازم به جوونای شول آباد الیگودرز که هم مزدورای عظما رو فراری دادن ـ موشکاف ۳۰اردیبهشت۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. سلام به جوونای شجاع و شورشگر!

بنازم به جوونای شول آباد الیگودرز که هم مزدورای عظما رو فراری دادن هم فیلمش رو ثبت و منتشر کردن:



موشکاف: دمتون گرم. بنازم به بچه‌های شیرعلی مردون که حسابی حق سگای ولگرد عظما رو کف دستشون گذاشتن عظما اونقدر گیج و ویج شده که خودش هم نمیدونه چه غلطی باید بکنه. از یه طرف تو کف خیابون دارن اینطوری دک و پوزش رو پایین میارن از اون طرف سگ و سیله هاش رومی‌فرسته تا از این روضه‌ها بخونن:

آخوند آل هاشم ـ امام جمعه خامنه‌ای در تبریز ـ ۲۹اردیبهشت ۱۴۰۱

برابر اظهار کارشناسان اقتصادی کشور این طرح در درازمدت و در میان مدت به نفع مردم خواهد بود به‌خاطر این‌که ان ارزهایی که استفاده می شد همان ارز ۴۲۰۰ یک عده‌یی رانت خوار و یک عده سوء‌استفاده چی یک عده افراد ویژه از ان استفاده می‌کردند اما این طرح به نفع مردم است البته اول کارش یک مقدار! سخت است یک ذره تحمل داشته باشید!

موشکاف: د د دی دی دی! چهل ساله روزگار مردم رو سیاه کردید بعد می‌گی اولش سخته تحمل کنید؟ صنار بده آش به همین خیال باش. این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریها نیست. حالا این رو داشته باشید یا یه حروم لقمه دیگه رو هم بهتون نشون بدم تا ببینین این جماعت حروم لقمه چه خوابایی برای مردم دیدن!

آخوند مصباحی مقدم در مصاحبه با روزنامه اعتماد ـ ۲۹اردیبهشت ۱۴۰۱

:‌ بیش از ۳۰درصد تولید نان کشور هدر می‌رود. چرا که قیمت به مخاطب آدرس غلط می‌دهد. افزایش ۱۰الی ۲۰درصدی قیمت‌ها، گِرهی از هزار توی مشکلات اقتصاد ایران باز نمی‌کند و باعث کاهش مصرف در کشور نمی‌شود... افزایش قیمتها باید به گونه‌ای رقم بخورد که باعث کاهش مصرف حامل‌های انرژی شود و مردم را تشویق به کاهش مصرف کند.
موشکاف: طرف حیا رو قورت داده شرم رو بسته به کمرش. لابد حواستون بود که این آخوند حروم لقمه که خودش صاحاب یکی از بانکهای رژیمه، چی گفت! گفت جنسا باید اون قدر گرون بشه که مردم ناچار بشن مردم کمتر مصرف کنن! تا رژیم پول بیشتری به جیب بزنه! مگه چیزی باقی گذاشتید که حالا باید کم مصرف بشه؟ جواب این حرفاتون همون شعار مردمه: توپ، ‌تانک، فشفشه/ آخوند باید گم بشه. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۸اردیبهشت۱۴۰۱ ـ عظما هر روز داره رسید ضربه هایی که نوش جون کرده رو میده
اعتراضات و خیزش علیه گرانی در شهرهای میهن با شعار «رئیسی حیاکن مملکتو رها کن» و «خامنه‌ای قاتله حکومتش باطله»
لطفا به اشتراک بگذارید: