موشکاف ۸خرداد۱۴۰۱ ـ آخوندای هراسون هی میخوان عظما رو در ببرن و فضا رو عادی جلوه بدن اما کار خرابتر میشه

آخوندای هراسون هی میخوان عظما رو در ببرن و فضا رو عادی جلوه بدن اما کار خرابتر میشه ـ موشکاف ۸خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام! هرچی قیام بیشتر گر می‌گیره و شهرای بیشتری بلند میشن، ترس و لرز آخوندا از آخر و عاقبتشون هم بیشتر میشه. آخوندای هراسون هی میخوان عظما رو در ببرن و فضا رو عادی جلوه بدن اما کار خراب‌تر میشه.

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران- ۶خرداد

اشهد بالله برای طبقات ضعیف جامعه هم مقام معظم رهبری آزرده است! خون جگر می‌خورد! هم دولت دولتی است که مثل خود شماست در خود شماست لمس می‌کند که گرفتاریهای شما را توسل به ائمه اطهار انشاالله موجب می‌شود که ما از این پیچ خطرناک با سربلندی عبور کنیم.

موشکاف: آره ارواح عمه ات! عظما خیلی برای طبقات ضعیف آزرده اس. به‌خاطر همین هم هست که دست خودش و هلدینگهای سپاهش رو تا کتف کرده تو سفره مردم. به‌خاطر همین هم هست که از طرح سلاخی اقتصادی حمایت کرده. به‌خاطر همین هم هست که چهل ساله در حال هپلی هپو کردن اموال مردمه. اما پیچ خطرناکو خوب اومدی. خیلی خطرناکه اما عبور از اون رو باید به گور ببرید:

آخوند فاطمی امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد- ۶خرداد

کسانی که کارگردان یک چنین صحنه‌هایی هستند یک‌جوری توی دل بچه‌های ما تو دل جامعه ما حالا به شکل‌های مختلف با ترفند های مختلف چه تو فضای مجازی چه تو گفتگوهای خصوصی چه تو گفتگوهای عمومی سعی می‌کنن که افراد را از اسلام دور کنند! حتی این‌قدر به گوش اینها میخونن که از دین متنفرشون می‌کنن مثلا از علما متنفرشون می‌کنن.

اگر زیر پای جامعه اسلامی را دشمن خالی کنه فردای روزگار چه خواهیم کرد.

موشکاف: اوه اوه... یعنی هم اعتراف کرد که زیر پای خودش و سگ و سیله‌های عظما خالی شده. هم اعتراف کرد که هیچ راهی ندارن و حسابی توی بن‌بست گیر کردن. این همون دشمنیه که علم‌الهدی می‌گفت تا حلق نظام نفوذ کرده. همون که از صدا و سیمای عظما تا حوزه هاش رو داره یکی یکی درب و داغون می‌کنه:

آخوند جلالی- عضو مجلس ارتجاع- تلویزیون رژیم- ۶خرداد

حقیقتاً بعد از این‌که در جنگ سخت به شکست منجر شد و موفق نشدند با جنگ سخت با جمهوری اسلامی بجنگند، وارد جنگ نرم در همه عرصه‌ها شدند که یکی از این عرصه‌ها حوزه علمیه بود.
مراکزی در قم هست، نزدیک به ۲۰ مرکز را در قم سراغ دارم که رسماً و علنی برخلاف مبانی نظام و اصول مسلم ما و برخلاف باورها و ارزشهای دینی ما کار می‌کنند.

موشکاف: بله رفقا! وضعیت عظما خیلی قاراشمیشه. بوی رپتو پتو شدن نظام همه جا رو پر کرده. بنازم به بچه‌های قیام که تا شر این آخوندا رو کم نکنن ول کن نیستن. دم همگی گرم. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۷خرداد۱۴۰۱ ـ قیامهای مردم در شهرهای بپاخاسته و عظمای آش و لاش و هراسون
مردم آبادان بساط امام جمعه خامنه‌ای را با شعار بی‌شرف بی‌شرف بهم زدند / شمار جان‌باختگان متروپل به ۳۱تن رسید
لطفا به اشتراک بگذارید: