درسالمرگ دجال رخ داد: کانونهای شورشی بیش از ۵هزار دوربین مراقبتی منجمله دوربینهای قبر دجال را تسخیر کردند

کانونهای شورشی بیش از ۵هزار دوربین مراقبتی منجمله دوربینهای قبر دجال را تسخیر کردند ـ درسالمرگ دجال رخ داد ـ ۱۴خرداد۱۴۰۱
فاکس نیوز ۱۲خرداد ۱۴۰۱: در حالیکه اعتراضات در ایران در بحبوحه افزایش قیمت‌ها و فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان افزایش یافته، و مردم در اعتراضات ضددولتی در سراسر ایران خواستار برکناری علی خامنه‌ای ولی‌فقیه شده‌اند، مخالفان ایرانی روز پنجشنبه با دادن گزارشی از تسخیر هزاران دوربین نظارتی در اطراف تهران و دهها وب‌سایت حکومتی خبر دادند. این در حالی است، که شورشیان در بحبوحه تظاهرات گسترده ضدحکومتی تلاش‌های خود را علیه رژیم گسترش می‌دهند.

مجاهدین خلق اعلام کردند در راستای یک تهاجم سایبری گسترده همزمان با سالمرگ خمینی بیش از ۵۰۰۰ دوربین را در اطراف پایتخت از کار انداخته و ۱۵۰ وبسایت شهرداری هدف قرار گرفت.

این وب‌سایتها تصاویر مسعود و مریم رجوی در بالای تصویر خامنه‌ای که با علامت ابطال «ضربدر» قرمز شده، نشان می‌دهد. آنها خواهان قیام برای سرنگونی رژیم شدند.

در ادامه گزارش فاکس نیوز به‌نقل از منابع مجاهدین خلق آمده است، بهم‌ریختگی در سیستم رژیم نتیجه انسجام در مقاومت آنهاست که شبکه‌ای در داخل ایران دارند و نمادهای حکومتی را تخریب می‌کنند، اعتراضات را گسترش می‌دهند و باعث بهم‌ریختگی در ارکان رژیم می شوند.

مطالب مرتبط
تحلیلگران داخلی و خارجی می‌گویند: برجام وارد کما شد!
فاکس نیوز: واحدهای شورشی در ایران وب‌سایتها و دوربینهای امنیتی رژیم را تسخیر کردند
لطفا به اشتراک بگذارید: