موشکاف ۱۸خرداد۱۴۰۱ ـ هرچی عظما و سگ و سیله هاش زور زدن خطر قطعنامه رو از عمامه شون رد کنن نشد که نشد

هرچی عظما و سگ و سیله هاش زور زدن که با داد و قال و تهدید ، خطر قطعنامه رو از عمامه شون رد کنن نشد که نشد ـ موشکاف ۱۸خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و خوشکلام! هرچی عظما و سگ و سیله هاش زور زدن که با داد و قال و تهدید و جیغ و ویغ، خطر قطعنامه رو از عمامه شون رد کنن نشد که نشد. ببینید این طرف چه سری به دیوار می کوبونه:
وحید جلالزاده- رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم: شما می بینید که آژانس در یک گزارش بیرحمانه ظالمانه غیر کارشناسی غیر فنی و دقیقاً سیاسی و منطبق با گزارشهای جعلی که رژیم صهیونیستی و بعضی ازمغرضین جمهوری اسلامی داده شده گزارش خود را تنظیم کرده.
موشکاف:‌ این یکی هم به مصداق بزک نمیر بهار میاد...به بسیجی های وارفته روحیه میده و زور می زنه تا بگه ایشالا گربه اس.
کاظم غریب آبادی- سفیر و نماینده سابق رژیم در وین: من پیش بینی نمی کنم بحث ارسال این موضوع را به شورای امنیت چون اولا اصلا ظرفیت رفتن به شورای امنیت را ندارد حتی ظرفیت یک قطعنامه در شورای حکام را هم ندارد چه رسد به شورای امنیت تجربه بنده این را می گوید برای همین حتی فرض را بر این بگذاریم قطعنامه ای هم تصویب بشود در شورای حکام قطعا بحث شورای امنیتی در کار نخواهد بود که بخواهد کار به وتو برسد.
موشکاف:‌ اما روزنامه های حکومتی تو جنگ دزدها، پته عظما رو می ریزن رو آب و میگن سایة قطعنامه بدجوری رو سر برجام افتاده و این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست:
درصورت تصویب قطعنامه می‌تواند شرایط را جهت ادامه مذاکرات از سوی جمهوری اسلامی برای آمریکایی‌ها سخت‌تر و مواضع دو طرف را تندتر کند. وقتی مواضع تندتر شود، حوادث بعدی هم رخ می‌دهد. کشورهای اروپایی نباید وارد این بازی می‌شدند و تلاش می‌کردند که مسائل را از طریق مذاکرات حل کنند.
موشکاف: دددی دی دی....معلومه وضعیت خیلی قاراشمیش شده. عمامه عظما بدجوری گره خورده و هوای دنیا هم برای آخوندا خیلی پسه. این قطعنامه مقدمه خیلی چیزاس:
یک دیپلمات اروپایی به خبرگزاری فرانسه گفت: «این قطعنامه که اولین قطعنامه از ژوئن ۲۰۲۰ است، از ایران می خواهد با آژانس بین المللی انرژی اتمی با تمرکز بر مورد ردیابی اورانیوم غنی شده در سه سایت اعلام نشده در این کشور همکاری کند».
موشکاف: بله رفقا! هرچی زور زدن و عمامه به زمین کوبیدن به جایی نرسید و تا همینجای کار معلومه که شده اونچه که باید بشه. حالا عظما یا باید زهر رو تا ته بخوره یا باید بره واسه شاخ به شاخ شدن. بگذریم از اینکه دو جورش یه جوره. اصل قضیه کف خیابونای ایرانه که ملت عظما رو رپتو پتو می کنن. زت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۷خرداد۱۴۰۱ ـ این روزا عظما همینطوری داره از چپ و راست سیلی میخوره
قطعنامه شورای حکام آژانس علیه رژیم ایران تصویب شد
لطفا به اشتراک بگذارید: