موشکاف ۲۰خرداد۱۴۰۱ ـ فقط سرقت صندوق امانات مردم تو بانکها مونده بود که اون هم توسط سگ و سیله های خبیثی انجام شد

فقط سرقت صندوق امانات مردم تو بانکها مونده بود که اون هم توسط سگ و سیله های خبیثی انجام شد ـ موشکاف ۲۰خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای خوشمرام! تو این سال‌ها آخوندها همه نوع دزدی رو تجربه کرده بودن از اختلاس و احتکار تا کوهخواری و جنگل خواری و زمین‌خواری. از دست کردن تو سفره مردم تا غارت آب و نفت، تا غارت از طریق بورس، تا همه چی... سرقت صندوق امانات مردم تو بانکها اون هم به سبک فیلمهای هالیوودی مونده بود که اون هم توسط سگ و سیله‌های خبیثی انجام شد.

مونسان عضو هیأت مدیره بانک ملی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۷خرداد

بخشهای نظامی امنیتی و انتظامی وارد عمل شدن ما مالباختگان رو دعوت کردیم تا انشاالله شناسایی اموال رو داشته باشیم تا رسیدگی بشه.

مجری: آقای مونسان چطوری وارد شدن؟‌این ساختمون در خیابون انقلابه. پر رفت و آمده.

مونسان: دوربینها داره چک میشه. نیروی انتظامی داره رسیدگی می‌کنه. اینا ابزار و امکاناتی که داشتن تونستن ورود پیدا کنن. از ابزارهای پیشرفته و فرز وارد ساختمان شدن و این اتفاق ناگوار را رقم زدن.

موشکاف: د د دی دی دی! دزدا رو آوردن که به وضعیت مالباخته‌ها رسیدگی کنن. لابد می‌پرسین چطوری رسیدگی کنن؟بفرمایید ملاحظه کنید با تیر هوایی؟

موشکاف: قضیه این‌قدر بو دار و مفتضحه که خود روزنامه‌های حکومتی هم مقر اومدن و نوشتن راستی چطور میشه تو یکی از امنیتی‌ترین خیابونای تهران یه چنین دزدی ای کرد و هیچ ردی هم باقی نذاشت؟

روزنامه شرق ـ ۱۹خرداد

در خصوص سرقت از صندوق امانات بانک ملی، توئیتهایی که بیشترین لایک را داشته به نوعی بیانگر نگرانی بابت امنیت در کشور هستند. این دو توئیت به این شرح هستند:

در یکی از امنیتی‌ترین خیابانهای تهران، هزار صندوق امانات بانک ملی رو خالی کردن؛ در حالی که ۲۰۰ متر بعد از بانک، یک کلانتری، حدود ۵۰۰ متر پایین‌تر، نهاد ریاست‌جمهوری و قوه قضاییه است.

موشکاف: از قضا برای دزدای عمامه‌دار، بهترین جا همونجاس. فرز ferez میخوان از کلانتری می‌گیرن. مته میخوان از دفتر رئیس‌جمهور می‌گیرن. چمدون میخوان قوه قضاییه بهشون میده. خلاصه سران قوا دست به دست هم میدن و جیب عظما رو از امانتهای مردم پر می‌کنن بعد هم روزنامه‌ها میان برای مردم روضه بی‌اعتمادی میخونن:

روزنامه آرمان ملی ـ ۲۰خرداد

‌شایان ذکر است که اثر روحی و روانی این سرقت از صندوق امانات موجب بی‌اعتمادی مردم به بانکها و مراکز اقتصادی به‌منظور استفاده از صندوق امانات و اجاره کردن آن خواهد شد و به‌تدریج با بروز نقدینگی یا فروش ارز و سکه‌های طلایی که احتمالاً مردم برای حفظ امنیت در این صندوقها نگهداری می‌کنند، دو اثر مختلف خواهد داشت.

موشکاف: عظمای حروم لقمه و چهل دزد بدذاتش فکر می‌کنن با این دزدیهامیتونن کسری بودجه شون رو حل کنن و عظما رو در ببرن اما کور خوندن. الآن ما با یه ملت مالباخته مواجهیم که تا حقش رو از حلقوم آخوندا بیرون نکشه آروم نمی‌گیره. مرحمت زیاد دوستان
مطالب مرتبط
موشکاف ۱۸خرداد۱۴۰۱ ـ هرچی عظما و سگ و سیله هاش زور زدن خطر قطعنامه رو از عمامه شون رد کنن نشد که نشد
سرقت هالیوودی یا «ملاخور» ؟!
لطفا به اشتراک بگذارید: