موشکاف ۲۸خرداد۱۴۰۱ ـ آخوند خبیثی تو جاده پرت و پلا گویی همینطوری چهار نعل داره می تازه

آخوند خبیثی تو جاده پرت و پلا گویی همینطوری چهار نعل داره می تازه ـ موشکاف ۲۸خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام! امروز میخوایم از خبیثی و بزبیاریهاش بگیم. تو روزایی که خیابونا پر از شعار مرگ بر رئیسی تو خیابونا پر شده، خبیثی دنبال شامورتی بازیای نخ نماس. ببینید چه نمایشهای مسخره‌ای بازی می‌کنه:

تلویزیون رژیم ـ ۲۸ خرداد
رئیس‌جمهور در دیدار از جنوب شرقی تهران از بیمارستان در دست ساخت پیشوا بازدید و دستور تسریع در تکمیل آن را صادر کرد. بازدید از مجتمع هزار واحدی سبحان در قرچک دیدار دیگر بود که ۱۲سال پیش تکمیل شده ولی به‌دلیل بدهی تحویل داده نشده.
موشکاف: عجب بابا! این خبیثی با این وزنه‌های سنگینی که بلند می‌کنه یه وقت مهره‌های کمرش عیب نکنه هاهاها بعد از دوازده سال اومدی بگی چند منه؟ تازه دوازده سال رو تی وی ریش گفت. خود خبیثی میگه هفده سال:

آخوند رئیسی ـ ورامین ـ ۲۸خرداد
دو تا مطلب مورد توجهمونه این قضیه به پایان برسه. وضعیتی که هفده ساله مردم رو اسیر کرده. این برای همه بده. کاری که هفده ساله مونده به نتیجه برسه. دوم این‌که اعتباراتش تأمین بشه که انشاالله تأمین خواهد شد.
موشکاف: مثل همیشه به باید درمانی و انشاالله تراپی متوسل شد. فکر کرده الآن هم دوره نمایش انتخاباته که فیلم‌های تبلیغاتی بازی کنه.
راستی یادتونه دیروز از قمپزهای خبیثی برای ساخت هواپیمای مسافربری گفتیم؟ همون هواپیمایی که قرار بود ۷۲ تا سرنشین داشته باشه؟ حالا ببینید فرداش توی همون اصفهان چه اتفاقی افتاد:

تلویزیون رژیم ـ ۲۸خرداد
سقوط یک فروند هواپیمای اف ۱۴ ارتش. یک فروند هواپیما دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.
موشکاف: این هم از خبیثی و وعده‌های هواییش. حالا معلوم شد چرا پیله کرده به هواپیمای ۷۲نفره. آخه یه نفر دو نفر واسه اینا صرف نداره. اینا دنبال اینن که وقتی هواپیما سقوط می‌کنه راندمان داشته باشه. تعداد شهیدش زیاد باشه. ۷۲تن که باشه خیلی شیک و هیأتی و بسیجی پسند می‌شه. هاهاها... حالا از وعده‌های هوایی خبیثی بیایم روی زمین و ببینیم وعده یه میلیون مسکن در سال به کجا کشیده:


روزنامه مردم‌سالاری ـ ۲۸خرداد
رستم قاسمی که پس از انتخاب به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی بارها از وعده ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال دولت رئیسی سخن گفته بود، روز پنجشنبه... گفت: تا پایان دولت باید ۲میلیون مسکن ساخته و به بهره‌برداری برسد. این در حالیست که او در بهمن‌ماه سال گذشته هم بار دیگر وعده خود را تکرار کرده و گفته بود: برای ساخت ۴میلیون مسکن تعهد داده‌ایم و آخرِ دولت، به این هدف که خواست رئیس‌جمهوری است دست می‌یابیم. اما سخنان جدید رستم قاسمی، نوعی عقب‌نشینی از آن وعده را به ذهن متبادر می‌کرد.
موشکاف: بله! این یکی کوه هم موش زائید. این حکایت تمام وعده‌های خبیثیه. به‌خاطر همینه که این روزا داره زیر آوار شعار مرگ بر رئیسی دست و پا میزنه. بیرون اومدن خبیثی از صندوق، شیرین‌ترین خاطره عظما از پارسال بود. اما حالا بدجوری به کامش زهر شده. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به معلمایی که تو چهل تا شهر ریختن تو خیابونا
رئیسی؛ فوران بحران در سالگرد شعبده
لطفا به اشتراک بگذارید: