موشکاف ۱۵تیر۱۴۰۱ ـ سلام به اونایی که از اشرف تا کشورهای مختلف دنیا، عظما رو کیش و مات کردن

سلام به اونایی که از اشرف تا کشورهای مختلف دنیا، عظما رو کیش و مات کردن ـ موشکاف ۱۵تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام. سلام به اونایی که از اشرف تا کشورهای مختلف دنیا، عظما رو کیش و مات کردن. طرف فکر کرده بود میتونه اون زیر میرا زد و بند کنه و کسی هم با خبر نشه که قضیه چی بوده. اما اشرفیها و اشرف‌نشانها دنیا رو سرش آوار کردن. هاهاها.

موشکاف: حالا از اشرف بریم به بلژیک و ببینیم اشرف‌نشانهای اونجا با شعارهاشون اون هم جلو پارلمان بلژیک چه غوغایی کردن و چه درسی به آخوندا و مماشاتچیا دادن.

موشکاف: کار به اونجا کشید که معاون پارلمان بلژیک هم اومد جلو اشرف‌نشانها و برای همه روشن کرد که کجا وایستاده و حرفش چیه؟

موشکاف: آخوندا که خودشون رو زده بودن به اون راه و حسابی خفقون گرفته بودن، اما آخر سر ترس برشون داشت و برای این‌که مبادا یه وقت معامله‌یی که کردن مالیده بشه، صدای جیغ و ویغشون از تلویزیونشون بلند شد.

مجلس بلژیک هفته آینده لایحه تبادل محکومان با ایران را بررسی می‌کند. این لایحه به دولت ا مکان می‌دهد افراد محکوم شده و زندانی در این کشور را برای گذراندن دوران محکومیتشان به ایران برگرداند.

پارلمان بلژیک لایحه‌یی برای تصویب مطرح کرده که در صورت رأی آوردن زندانیان ایران و بلژیک مبادله می شوند.

طبق این لایحه، تبادل زندانی با هند و امارات متحده عربی هم مطرح شده. این یعنی دیپلمات ایرانی اسدالله اسدی که گروهک منافقین برای او در دادگاههای بلژیک پرونده‌سازی کردند شاید آزاد شود.

اما گروهک منافقین به‌دنبال تحت فشار قرار دادن دولت بلژیک است

موشکاف: تازه کجاشو دیدی؟. گذشت اون دورانی که هر شکری که می‌خواستید می‌خوردید و یه آب هم روش. الآن دیگه این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست. الآن دوران رپتو پتینای عظماس. طرفهای معامله هم بالاخره حالی‌شون می‌شه که شرط‌بندی رو اسب بازنده آخر و عاقبت نداره. هاهاها. مرحمت
مطالب مرتبط
موشکاف ۱۴تیر۱۴۰۱ ـ سلام و هزار سلام به اشرف نشونهای خستگی ناپذیر
کارزار جهانی در مقابل نمایندگی‌های دیپلماتیک بلژیک
لطفا به اشتراک بگذارید: