موشکاف ۲۲تیر۱۴۰۱ ـ میریم سراغ استبل ولایت که عظما بهشون سفارش کرده بود از خبیثی حمایت کنن

میریم سراغ استبل ولایت که عظما بهشون سفارش کرده بود از خبیثی حمایت کنن ـ موشکاف ۲۲تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام!‍ امشب میخوایم نظام یکدست عظما رو ببریم زیر ذره‌بین موشکافی ببینیم تو این نظام یکدست چه خبره؟ اول از همه هم میریم سراغ استبل ولایت که عظما بهشون سفارش کرده بود از خبیثی حمایت کنن و لنگ و لگد بهش نندازن:

آخوند حسن شجاعی علی آبادی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ارتجاع ـ‌ ۲۱تیر

حضرت آیت‌الله رئیسی بر مرکب کار علمی و کارشناسی، بنشینید و برای دوران گرانی بسته‌های حمایتی مؤثر پیش‌بینی کنید. با مردم سخن بگویید و افکار عمومی را قانع کنید در غیراین صورت، اسب چموش کار غیرعلمی و غیرکارشناسی کشور را به زمین خواهد زد.

موشکاف: هاهاها منظورش اینه که آهای خبیثی اینقد اراجیف به هم نباف. اینقد پرت وپلا نگو... به جای چرت و پرت گفتن یه غلطی بکن وگرنه یابویی که سوار شیم بدجوری به زمین‌مون می‌زنه. منظورش از اراجیف هم همین سوتی هاشه. مشت نمونه خروار هاهاها.

موشکاف: واسه خاطر همین هم هست که مردم به خبیثی میگن شیش کلاسه دروغگو!

قزوین. بازنشستگان. مرگ بر رئیسی و شش کلاسه دروغگو

مرگ بر رئیسی و شش کلاسه دروغگو پاسخ وعده هات کو

موشکاف: اینطور که معلومه نه تنها تو استبل ولایت کسی از خبیثی پشتیبانی نمی‌کنه بلکه هرکی عبای ولایت رو از یه طرف گرفته و داره می‌کشه. یه چشمه‌اش رو از زبون این عضو استبل ولایت بشنوید که میگه مجلس و دولت بدجوری به جون هم افتادن:

پزشکیان عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۱تیر

توی این جامعه اگر مردم از ما فراری هستند برای این‌که با مردم صادق نیستیم از وحدت می‌گوییم ولی خودمان بر طبل تفرقه می‌کوبیم خودمان دشمنی را تبلیغ می‌کنیم خودمان کارهایی می‌کنیم که نباید بکنیم صداقت را مردم می فهمند صداقت با شعار و داد و بیدار و با گرفتن و با زد و بند درست خواهد شد

موشکاف: این وضعیت جر و و اجر همه جا خودش رو نشون میده. از اتمی و برجام گرفته تا اقتصاد تا بگیر و ببندا!

محمدیاری عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۱تیر

۳۲ نهاد در جامعه ما متولی فرهنگ عفاف و حجاب هستند اگر هر یک به وظایف خود به درستی عمل می‌کردند امروز نیاز به برخورد قهرآمیز نبود مردم خود بهترین حافظین و مبلغین فرهنگ عفاف و حجاب هستند و نمی‌شود بی‌مبالاتی برخی را به کل جامعه تعمیم داد.

موشکاف: این هم اعتراف به ورشکستگی و درب و داغونی عظما. نه ۳۲ نهادش کاری از پیش بردن نه همین گشت ارشاد پیزوریش. این نظام لت و پار تو این وضعیت قدم از قدم نمیتونه برداره. هرچی هم که رشته پنبه میشه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۱تیر۱۴۰۱ ـ دست مریزاد به همه هموطنان که با ایستادنشون بساط معامله با آخوندا رو به هم زدن
هشدارهای خامنه‌ای - غفلت نکنید!
لطفا به اشتراک بگذارید: