موشکاف ۲۷تیر۱۴۰۱ ـ این روزا استبل ولایت به میزان الحراره نظام تبدیل شده

این روزا استبل ولایت به میزان الحراره نظام تبدیل شده ـ موشکاف ۲۷تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام. این روزا استبل ولایت به میزان الحراره نظام تبدیل شده. یعنی برای سنجش فشار عظما باید یه نگاهی به استبلش انداخت. هرچی جفتک پرونیهای سگ و سیله‌های عظما تو استبل ولایت بیشتر میشه، معلوم میشه ضرباتی که نوش جون کرده کاری‌تر بوده. هاهاها

عباس زاده مشکینی عضو مجلس رژیم ـ۲۶تیر

امروز متأسفانه مطالبات مردم در حوزه اقتصاد از مطالبات کلان و با کرامت در شهرستانها استانهای غیر تهران به تأمین نان خالی نازل یا نزول پیدا کرده است این چه مدیریتی است؟ آقایانی که نمی‌توانند نان خالی سفره مردم را مدیریت کنند در کشوری به این عظمت با این منابع خوب واگذار کنند! چه لزومی دارد؟

موشکاف: عجب بابا... این همون دولتیه که عظما گفته بود باید ازش حمایت کنین. اگه حمایت اینه... پس شاخ به شاخ شدن چیه؟ یکی میگه توان مدیریت نون خالی رو نداری، اون یکی هم میزنه یکی دیگه از بادکنکهای خبیثی رو می‌ترکونه و اینطوری بهش تیکه میندازه:

روح‌الله حضرت پور عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۵تیر

وزیر نیرو و همه کسانی که در این حوزه صاحب مسئولیت هستند به خودشان زحمت نمی‌دهند که حتی در مورد دریاچه ارومیه صحبت کنند انگار نه انگار که ۹۵درصد دریاچه خشک شده است انگار نه انگار که زندگی ۱۵میلیون نفر به خطر افتاده انگار نه انگار که هزاران میلیارد بودجه با سو مدیریت به هدر رفته آقای رئیس جمهور شما به عهد خودتان عمل نکردید شما می‌خواهید مشکل زیست‌محیطی منطقه غرب آسیا را حل کنید اما در بحران در حل بحران دریاچه ارومیه مانده‌اید!

موشکاف: بله رفقا! معنی همه این حرفا اینه که گاو ولایت زائیده اونم دوقلو... یعنی این‌که هرچی که عظما رشته بود پنبه شده. یعنی اونچیزی که اسمشو گذاشته بود شیرین‌ترین اتفاق سال۱۴۰۰، حالا تبدیل شده به زهر هلاهل. تو خیابون که ملت از روش رد میشن، هیچ غلطی هم که نکرده تو استبل ولایت هم که اینطوری به ریشش می‌خندن هاهاها:

فیروزی عضو مجلس ارتجاع ـ ۲۶تیر

کارنامه یکساله دولت شما با وجود توفیقاتی که داشته‌اید چشم‌انداز روشنی را به نمایش نمی‌گذارد و قطعاً با تیم کنونی دولت موفق به تحقق شعارهای خود نخواهد بود

نیک می‌دانیم که عدم موفقیت دولت جنابعالی هزینه‌ای به‌مراتب سنگین‌تر از دولتهای پیشین برای کشور و نظام به همراه خواهد داشت.

موشکاف: هاهاها. . بله... شکست خبیثی یعنی شکست عظما. این برگ آخره. تا اینجاش که سرازیری رفته از اینجا به بقیه‌اش هم جز کله پا شدن چاره‌ای نداره. یعنی رپتو پتویینا... . هاهاها. مرحمت زیاد


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۶تیر۱۴۰۱ ـ سلام اشرف نشانها…سلام هموطنای با مرام. دیروز توی سوئد عجب غوغایی بود
دو پیام صریح خروش زنان و بازنشستگان
لطفا به اشتراک بگذارید: