موشکاف ۲۸تیر۱۴۰۱ ـ هر روز که میگذره جیغ و فریاد عظما از ضربه هایی که نوش جون کرده بیشتر میشه

هر روز که میگذره جیغ و فریاد عظما از ضربه هایی که نوش جون کرده بیشتر میشه ـ موشکاف ۲۸تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام موشکاف! هر روز که می‌گذره جیغ و فریاد عظما از ضربه‌هایی که نوش جون کرده بیشتر و بیشتر میشه. حالا این جیغ و فریاد رو کجا میشه شنید؟ خیلی جاها... . یکیش از روی قمپزدرمانی‌های عظما. یه نمونه‌اش رو ملاحظه بفرمایید:


وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌یی ۶۱ شخصیت آمریکایی حامی منافقین را به لیست تحریمی خود اضافه کرد. اشخاص جدید به‌علت حمایت عامدانه از منافقین در فهرست تحریم‌ها قرار می‌گیرند.

موشکاف: هاهاها... شما که می‌گفتید حامیان مجاهدین هیچ کاره ان و مقام‌های سابقن و پول گرفتن و کارشون هیچ تأثیری هم نداره. پس این لیست‌گذاریتون دیگه چیه؟ بابا اینجوری که خودتون دارید رسید دریافت ضربه رو می‌دید که!... هاهاها. حالا اونایی که رفتن تو لیست تحریمای عظما بنده خداها از ترس تیک تیک دارن می‌لرزن!. ببینیم اونا چی گفتن:

توئیت نماینده جمهوریخواه‌ دان بیکن عضو کنگره ـ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۲

اول روسیه و حالا ایران من را تحریم کرده است. نشان افتخار. رژیم ایران باعث وحشت مردم خود می‌شود و بزرگترین صادر‌کننده ترور در جهان است. من مشتاق روزی هستم که ایران دمکراتیک، سکولار و غیرهسته‌یی داشته باشیم که با همسایگان خود در صلح باشد.

توئیت سفیر پیتر فام فرستادهٔ ویژهٔ دولت آمریکا در منطقهٴ ساحل آفریقا در سال۲۰۲۱

«تبریک به‌رئیس قبلی‌ام وزیر خارجه مایک پمپئو (نفر اول در لیست) و دوست و همکارم سفیر نیتان سیلز (نفر دوازدهم در لیست) و ۵۹نفر دیگر از گروه دو حزبی شهروندان فوق‌العادهٴ آمریکایی به‌خاطر «تحریم» توسط رژیم تروریستی آخوندها در ایران. عجب نشان افتخاری!».

توئیت مارک دوبوویتز (مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی ها) ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۲

تبریک به همه کسانی که امروز توسط رژیم ایران تحریم شدند. این رژیم بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها و من را در سال۲۰۱۹ تحریم کرد و ما در پاسخ به این اقدام، تلاش خود را برای سرنگونی این رژیم شیطانی و آزادی مردم ایران دوچندان کردیم. امیدوارم شما نیز این کار را بکنید!

موشکاف: هاهاها... اینجاس عظما یه مشت رو به آسمون ول کرد... پونصدتا مشت فرود اومد تو ملاجش و فکش. هاهاها. . یعنی اومد بلوف قدرت‌نمایی بیاد اما همه چی رو سر و عمامه خودش خراب شد. البته این روزا نمونه‌های قمپزدرمانی آخوندا کم نیست. یکی دیگه رو از زبون این لاریجانی جانی بشنوید:

محمدجواد لاریجانی ـ تلویزیون رژیم ۲۶تیر

ما که مبتنی بر فتوای مقام معظم رهبری مشروعا شرعاً اجازه نداریم دنبال تولید سلاحهای کشتار جمعی برویم از جمله اتمی منتهی اگر یک وقتی بخواهیم این کار را بکنیم طبیعتاً هیچکس جلوی ما را نمی‌تواند بگیرد خودشان هم این را می‌دانند.

موشکاف: هم خودشون هم خودتون خوب می‌دونید که دوره این قمپز درمانیها سپری شده. عظما با این بلوفها و خالی بندها و ادا و اطوارها به جایی نمیرسه. هرچی بیشتر قمپز درکنه بیشتر رو سر خودش آوار میشه و بیشتر معلوم میشه که ضربه‌هایی که خورده اساسی بوده. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.
مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷تیر۱۴۰۱ ـ این روزا استبل ولایت به میزان الحراره نظام تبدیل شده
آفساید ـ حجاب اجباری در فضای مجازی توسط آخوند رئیسی ـ پیک شادی
لطفا به اشتراک بگذارید: