موشکاف ۲۹تیر۱۴۰۱ ـ سلام به اشرف نشانهایی که مثل همیشه کولاک کردن و یه مشت دیگه از بروکسل روونه فک عظما کردن

سلام به اشرف نشانهایی که مثل همیشه کولاک کردن و یه مشت دیگه از بروکسل روونه فک عظما کردن ـ موشکاف ۲۹تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام. سلام به اشرف‌نشانهایی که دیروز هم مثل همیشه کولاک کردن و یه مشت دیگه از بروکسل روونه فک عظما کردن. معلوم شد که سر گاو ولایت بدجوری تو خمره این معامله زهرماری گیر کرده. بنده موشکاف به این مماشاتچیا گفته بودم که این‌قدر با آخوندا نپرید. حالا این نماینده‌های پارلمان بلژیکن که یقه مماشاتگرا رو گرفتن ول هم نمی‌کنن:
سخنان تعدادی از نمایندگان پارلمان بلژیک ـ ۲۷تیر ۱۴۰۱

پتر د روور نماینده پارلمان بلژیک: تنها کسی که در مرکز این قرارداد قرار دارد همین اسدی است. به همین دلیل این یک قرا داد بسیار خطرناک و شیطانی است

دالمان نماینده پارلمان بلژیک: رژیم ایران صنعت گروگانگیری دارد و شما دارید آنرا گسترش می‌دهید. ما هم داریم گروگانگیری را رسمی می‌کنیم و این غیرقابل قبول است.

سامین نماینده پارلمان بلژیک: رژیم ایران یک رژیم لات و لمپن است و هیچ قوانینی را به‌رسمیت نمی‌شناسد.

مایکل فایریلیش نماینده پارلمان بلژیک: اگر به من بود سفارت رژیم ایران در بروکسل را می‌بستم.

موشکاف: عظما از همه طرف گیر کرده و مدام داره بز میاره. اون از ضربه‌ای که اشرف‌نشانها تو رینگ بین‌المللی به فیس عظما زدن. این هم از ضربه‌ای که زنهای هموطنمون به عظما و خبیثی و گشت ارشادشون زدن. کار به جایی رسیده که سخنگوی قضاییه شون میگه وضعیتو آروم کنید. فتیله رو بکشید پایین. هوا پسه.
ستایشی سخنگوی قضاییه آخوندها ـ ۲۸تیر

تمام صحبت ما این هست که مطابق برنامه عمل بکنیم برنامه‌یی دقیق متقن به‌دور از کارهای زودگذر و هیجانی کارها اندیشمندانه و بایستی توأم با آرامش باشه فضای جامعه نبایستی با اقدامات ما ملتهب بشه خدایی نکرده برداشت دشمن بخواهد برداشتهایی بکند

موشکاف: از اونطرف سگ و سیله‌های عظما هم مشغول سگ دعواهای داخلی ان و هر کدومشون عبای عظما رو از یه طرف می‌کشن. چهل ساله که نشستن رو گلوی ملت حالا دارن اینطوری با هم تصفیه حساب می‌کنن.
شهبازی ـ تلویزیون رژیم ـ ۲۷تیر

وزیر اقتصاد این دولت جدید آمد یک برنامه منتشر کرد یک نیم خط نوشت که ما می‌خواهیم تراز نامه اینها را ماهیانه چک بکنیم دیدید چه سر و صداها شد گفتند استیضاح بشود چه بشود که یک عده‌یی اقلیت معدود الآن پایشان را گذاشتند روی خرخره ۸۵میلیون نفر آدم به هیچکس هم پاسخگو نیستند بانک مرکزی هم بگوید چه نظارتی بر اینها داره می‌کند؟

موشکاف: بله دوستان! خلاصه که دور دور کله ملق خوردن عظماس. از داخل و خارج همینطوری داره براش میاد. بقیه‌اش هم تو راهه. هاهاها. رفقا مرحمت زیاد.
مطالب مرتبط
موشکاف ۲۸تیر۱۴۰۱ ـ هر روز که میگذره جیغ و فریاد عظما از ضربه هایی که نوش جون کرده بیشتر میشه
تظاهرات ایرانیان آزاده و هواداران مجاهدین در بروکسل علیه توافق شرم‌آور دولت بلژیک و رژیم آخوندی
لطفا به اشتراک بگذارید: