موشکاف ۳۱تیر۱۴۰۱ ـ سلام به همه اشرف نشانهای عزیز و ایرانیان با مرام که این روزا تو بلژیک سنگ تموم گذاشتن

سلام به همه اشرف نشانهای عزیز و ایرانیان با مرام که این روزا تو بلژیک سنگ تموم گذاشتن ـ موشکاف ۳۱تیر۱۴۰۱
موشکاف:‌ سلام به همه رفقای خودم. سلام به همه اشرف نشانهای عزیز و ایرانیان با مرام که این روزا تو بلژیک سنگ تموم گذاشتن. ای‌والله که آخوندا وهمدستای مماشاتچی‌شونو حسابی رسوا کردید.

موشکاف:‌ حالا بشنوید از اونایی که دستشون تو دست ملاست، روزی که می‌خواستن رأی بگیرن، رأی گیری رو انداختن بعد از ساعت ۱۲شب که هموطنای ما (که قربونشون برم) نباشن، مخالفا هم برن بخوابن، تا اینا دزدکی تو تاریکی شب اون کار خفن خودشونو بکنن! اما مخالفا نخوابیدن و ببینین که علاوه بر رأی منفی که دادن چه چوری از خجالت مماشات‌چیا در اومدن.
موضوع مبادله زندانیان با رژیم ایران موضوع تبادل یک تروریست است
تأیید چنین معاهده ای برخلاف وجدان من است

این مجلس هیچ تفاوتی با بقیه جهان ندارد. به جز در مورد توافق با ایران. در این رابطه سمت اشتباه تاریخ را انتخاب می کند.

محکومیت تصویب معامله تبادل زندانیان برای آزادی اسدی تروریست. این رسوایی است. سبز ها مخالف تصویب هستند، با این وجود به آن رای می دهند. اگر این ماشین رای گیری نیست ، پس چیست!؟

موشکاف: اما اگه می‌خواید ببنید تظاهرات و تجمعات هموطنامون چه پدری از رژیم درآورده و چه جوری بیچاره‌شون کرده، عنایت بفرمایین به قسمتی از نشست خبری طوطی سخنگوی وزارت خارج از باغ رژیم و سؤال خبرنگار دستاموز و جواب یارو طوطیه.
خبرنگار:‌در روزهای گذشته و هفته های گذشته شاهد برگزاری تجمعات هر چند قلیل منافقین در کشورهای اروپایی علیه شهروندان ایرانی از جمله اقای اسدالله اسدی دیپلمات گروگان گرفته شده کشورمان در بلژیک بودیم خواست ببینم توصیه شما به کشورهای اروپایی در این خصوص دارید یا نه؟
کنعانی :‌ در خصوص کشورهای اروپایی معتقد هستم که همانگونه که شعار ضدیت با تروریسم را میدهند همانگونه که شعار حمایت از حقوق بشر را میدهند در حوزه عمل هم باید به این شعار پایبند باشند از ایجادفضای فعالیت سیاسی رسانه ای برای این سازمان جلوگیری بکنند
موشکاف:‌ بله رفقا!.. حالا مثل هموطنا و اشرف نشونا تو بلژیک و سوئد و همة دنیا باید گفت: ما زن و مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم. اگه عظما تونست دو تا جوجه‌تیغی رو درسته قورت بده، می‌تونه اون تروریست بمبگذار و اون دژخیمش هم قورت بده، اما این لقمه ای نیست که با دو من خیار ماست هم از گلوی عظما پایین بره....مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۹تیر۱۴۰۱ ـ سلام به اشرف نشانهایی که مثل همیشه کولاک کردن و یه مشت دیگه از بروکسل روونه فک عظما کردن
تجمع و تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل - سه‌شنبه ۲۸ تیر
لطفا به اشتراک بگذارید: