موشکاف ۱مرداد۱۴۰۱ ـ سیلی‌های اشرف‌نشانها به عظما و رئیسی دروغگوی خالی بند

سیلی‌های اشرف‌نشانها به عظما و رئیسی دروغگوی خالی بند ـ موشکاف ۱مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام. از یه طرف اشرف‌نشانها و ایرانیان آزاده همینطوری چپ و راست به عظما سیلی میزنن از اون طرف وضعیت عظما و رئیس‌جمهور درب و داغونش روزبه‌روز پتال‌تر میشه. خبیثی یعنی همون شیش کلاسه دروغگو، بعد از گذشت یه سال از روی کار اومدنش هم‌چنان مشغول خالی بندی و دادن وعده‌های دوغکیه:

‌آخوند رئیسی ـ استان مرکزی ـ ۳۱تیر

هر کار لازم است دولت باید انجام بده ما بگوییم دستگاهها انجام بدهند آقای وزیر صمت دنبال کنند آقای استاندار انشاالله همت کنند.
موشکاف: هاهاها شما فهمیدید چی گفت؟ یه باید و یه انشاء‌الله رو چسبوند کنار هم بعد همه چی رو حواله داد به دولت و دستگاهها که دنبال کنن. این هم جواب مردم به این خبیثی دروغگو:

شوشتر ـ رئیسی دروغگو حاصل وعده هات کو

موشکاف: البته همه حرفای خبیثی خیلی هم بی‌ربط نیست. یه جاهایی هم به مشکلات اشاره کرده. ملاحظه بفرمایید:

‌آخوند رئیسی ـ استان مرکزی ـ ۳۱تیر

مشکل نبودن کار نیست. بودجه اعتبارات اینجا خودش پولساز است برای کشور تولید می‌کند کار مولد خودش پول‌ساز است.

اهواز تجمع معلمان: شش کلاس دروغگو حاصل وعده هات کو ـ ۱۴۰۰۱۲۰۳

موشکاف: بله! میگه مشکل تو نبودن کار نیست. کار مولد خودش پولسازه. اینجاس که باید گفت از خزعبلات شیخ ابرام چه عجب! پنج انگشت می‌شود یه وجب! زده اقتصاد مملکت رو داغون کرده. جوونا رو بیکار کرده بعد میگه مشکل تو کار نیست. حالا بریم باقی اراجیفش رو هم بشنویم:

آخوند رئیسی ـ ۳۰تیر

قاچاق کالا خنجری ست بر پشت تولید. تولید را در کشور از کار می اندازد. ما هم ایجاد اشتغال که یکی از کارهای مهم امسال هست افزایش تولید ایجاد اشتغال کار دانش بنیان در گرو این است که با قاچاق کالا مبارزه بشه.

شهرکرد ـ خبرنگار سیما ـ شش کلاسه دروغگو حاصل وعده هات کو ـ ۱۴۰۰۱۱۱۱

موشکاف: تا این خبیثی دهن باز می‌کنه! مردم با این می‌کوبن تو دهنش. بله رفقا! این حروم لقمه خودش و اون معاونش مخبر، سر دسته همه دزدا و قاچاقچیان بعد وعده مبارزه با قاچاق میده. این خالی بندیها و وعده‌های آبکی نشوندهنده اینه که وضع نظام خیلی خراب‌تر از این حرفاس. چهارچرخش رفته هوا مردم دیگه دستتون رو خوندن. رپتو پتو... . یعنی تمومه کارتون. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳۱تیر۱۴۰۱ ـ سلام به همه اشرف نشانهای عزیز و ایرانیان با مرام که این روزا تو بلژیک سنگ تموم گذاشتن
دادگاه بروکسل دولت بلژیک را به‌طور موقت از استرداد اسدی به ایران منع کرد
لطفا به اشتراک بگذارید: