موشکاف ۲مرداد۱۴۰۱ ـ به هموطنان خودم و اشرف نشانهایی که دیروز توی برلین کولاک کردنی

به هموطنان خودم و اشرف نشانهایی که دیروز توی برلین کولاک کردنی ـ موشکاف ۲مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام. سلام به هموطنان خودم و اشرف‌نشانهایی که دیروز توی برلین کولاک کردن. عجب کهکشان دشمن کور کنی بود. همینطوری مشت بود که از چپ و راست و بالا و پایین نثار ملاج و فک عظما می‌شد. دم همه تون گرم. دست مریزاد. حرف دل بنده موشکاف و همه هموطنامون رو زدید. تا بترکه چشم حسود و ملا!

موشکاف: بله رفقا. وقتی اشرف‌نشانها یه چنین ضرباتی نثار ملاج عظما می‌کنن. اون وقته که جیغش به هوا بلند میشه و سگ و سیله هاش میان وسط و جلز و ولز می‌کنن و برای پوشوندن وحشت خودشون واسه دشمنای نظام خط و نشون می‌کشن. ببینید این غریب آبادی چه افساری پاره کرده.

غریب آبادی معاون قضاییه آخوندها ـ تلویزیون رژیم ـ ۳۱تیر

گوینده: معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه از رفتارهای متناقض و دوگانه برخی کشورهای اروپایی انتقاد کرد آقای غریب آبادی گفت نمی‌توانید شهروندان ایرانی را به‌طور بی‌گناه! دستگیر و محاکمه کنید. پناهگاه خوبی برای گروهک‌های تروریستی باشید و پول ایران را نگهدارید و انتقال آن را منوط به آزادی مجرمین و محکومین در ایران کنید اما ایران را متهم به گروگانگیری کنید. دبیر ستاد حقوق‌بشر جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد ایران در قبال اقدام غیرقانونی سوئد در محاکمه حمید نوری و صدور حکم حبس ابد او و حمایت آشکار این کشور از گروهک‌های تروریستی دست روی دست نخواهد گذاشت و گزینه‌های مختلفی! در اختیار دارد.

موشکاف: آخه نفله! مگه تو این چهل سال هر گزینه‌یی رو امتحان نکردید اما چه غلطی کردین؟ خودتون رو به در و دیوار کوبیدید اما چیزی عایدتون نشد. حالا دیگه یه گزینه بیشتر روی میز عظما نیست اون هم اینه که گور خودش و نظامش رو گم کنه. اما از دست ارتش آزادی و کانونهای شورشی خلاصی ندارین! این همون کابوسیه که سالهاس آخوندا از دستش خواب و خوراک ندارن.

مطیعی ـ امام جمعه خامنه‌ای در سمنان ـ ۳۱تیر

تانکهاشان رو شنی‌های آنها را باز کرده بودند یعنی طوری ساخته بودند که با چرخ با لاستیک که هنوز هم دشمنی هاشان نسبت به ما ادامه داره و انشاالله مایوس شوند

موشکاف: البته که دشمنی و جنگشون با شما گندیده‌ها ادامه داره و تا روزی که تا نفر آخرتونو از خاک پاک ایران جارو نکردن، ادامه داره و ادامه خواهد داشت، مأیوس شدن هم مگه در خواب ببینی! فعلاً که عظما و سگ و سیله هاشن که مأیوس شدن و مدام از بن‌بستی که نظامشون توش گرفتار شده حرف میزنن. عظما از کابوس رپتو پتو شدن خلاصی نداره. هرچی ضربه می‌خوره هم بیشتر اش و لاش میشه. بخور بخور که داری خوب می‌خوری. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱مرداد۱۴۰۱ ـ سیلی‌های اشرف‌نشانها به عظما و رئیسی دروغگوی خالی بند
تلویزیون برلین کانال ۱: ایرانیان در یک گردهمایی در برلین خواستار «ایران آزاد» شدند
لطفا به اشتراک بگذارید: