موشکاف ۱۰مرداد۱۴۰۱ ـ دوستان این زهوار دررفتگی دولت خبیثی، بدجوری کار دست عظما داده

دوستان این زهوار دررفتگی دولت خبیثی، بدجوری کار دست عظما داده ـ موشکاف ۱۰مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام. دوستان این زهوار دررفتگی دولت خبیثی، بدجوری کار دست عظما داده. هر چقدر جون می‌کنه که بادکنک خبیثی رو پر از باد نگه داره نمیشه. ببینید تو استبل ولایت چه خبره و به خبیثی چی میگن:

علی اصغر خانی عضو مجلس ارتجاع ـ ۹مرداد

آقای رئیس جمهور حال و روز مسکن خوب نیست طبق صحبت‌های حضرتعالی و مصوبه مجلس شورای اسلامی امسال دولت می‌بایست دو میلیون مسکن را تحویل جامعه بدهد با برخوردهایی که امروز متأسفانه سازمان برنامه و بودجه جنابعالی داره هیچ اتفاقی نخواهد افتاد متأسفانه تا امروز یک ریال در این صندوق پول واریز نشده سازمان برنامه و بودجه که هیچ اعتقادی به ساخت دو میلیون مسکن نداره برخورد کنید باهاشون وگرنه جناب آقای رئیس جمهور سال آینده شما در کشور با بحران مسکن روبه‌رو خواهید شد...

کوهساری عضو مجلس ارتجاع ـ ۹مرداد

بارندگیهای اخیر یک بار دیگر ثابت کرد در حوزه مدیریت بحران چقدر آسیب‌پذیر هستیم و در این زمینه با بحران جدی مواجه هستیم

موشکاف: رفقا. این روزا شما هر جای جسم ناقص عظما رو که دست بذاری، صدای آه و ناله‌اش میره بالا. چند روز پیش همه گماشته‌هاش تو جمعه‌بازارهاش رو جمع کرد که به این نمایش داغون رونق بده اما ببینید ته خط چی شد:

آخوند اسماعیل شاکر امام جمعه خامنه‌ای در اردکان ـ ۷مرداد

امروز خیلی سر و صدا بیشتر است خیلی اقایون دارند کمتر حرف می‌زنند خانمها خیلی دارند حرف می‌زنند قاعدتاً حرف ما را گوش نمی‌کنند که صحبت نکنند خواهران محترم برادران عزیز اما آهسته‌تر صحبت کنید چون اگر بگوییم صحبت نکنید شاید فایده نداره ولی امروز دیگه مثل این‌که عجیب و غریب تر است احتمالاً گرما زیاد بوده هوا هم شرجی بوده زیاد کولرهای آبی هم داد نمی‌داده هیچ جا خنکی‌اش مثل مصلی نیست گفتند برویم اونجا و هم دیدنی می‌کنیم و هم حرف می‌زنیم و خب انشاالله بیشتر سکوت را رعایت کنید آهسته‌تر حرف بزنید هم خواهران هم برادران هم بچه‌ها حالا صحبت بچه‌ها و اونها فرق داره سر و صدایشان هم من بالا هستم متوجه می‌شوم

موشکاف: هاهاها آقا بیخود که نمی‌گیم جمعه‌بازار... تازه اینجا ساندیس هم می‌دن، خود یارو هم اعتراف می‌کنه اونایی هم که اومدن، برای فرار از گرما اومدن اونجا. هاهاها. حالا اعتراف این یکی رو گوش کنید:

آخوند ایازی سایت ایران دیده‌بان ـ ۸مرداد

آمارها نشان می‌دهد که تنها دو دهم درصد از جمعیت مردم یک شهر در فریضه مهم نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند... . اتفاقی که در کاهش میزان حضور مردم در نماز جمعه رخ داده را حتی دشمنان نیز نمی‌توانستند تا به این سطح رقم بزنند.

موشکاف: به این میگن نظام ورشکسته ولایت که وضعیتش روزبه‌روز درب و داغون تر میشه. هم مجلسش قر و دبه اس، هم دولتش هم جمعه‌بازارش. به این میگن فاز رپتو پتو. هاهاها. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۸مرداد۱۴۰۱ ـ عظما هی میخواد خودشو مسلط نشون بده. هی میخواد بگه همه چی ردیفه اما نمیتونه
خبرگزاری فرانسه: ایران با وضعیت بد اقتصادی، آبستن نا آرامی‌ها است
لطفا به اشتراک بگذارید: