همدلی: حرکت روی «تردمیل»..؛بررسی عملکرد یک ساله دولت رئیسی جلاد !

حرکت روی «تردمیل»..؛بررسی عملکرد یک ساله دولت رئیسی جلاد ـ همدلی
دویدن دولت جوان حزب‌اللهی روی تردمیل!
این عضو مجلس ارتجاع، در ادامهٔ صحبت‌هایش خطاب به رئیسی، «دولت جوان حزب‌اللهی» را به کسی تشبیه می‌کند را که روی تردمیل می‌دود ولی مسافتی طی نمی‌کند.

«تحرک شما روحیه انقلابی شما منش مردمی شما موجب تشکر است ولی امروز حرکت دولت مثل حرکت کسی‌ست که روی تردمیل می‌دود! مسافتی طی نمی‌شود. امروز نقطه الف و ب شما کجاست که ما ارزیابی کنیم پیشرفتی در امور اتفاق افتاده یا نیفتاده»! (همان منبع)

او با یادآوری گذشت یک چهارم از دوران ریاست رئیسی بر قوه مجریهٔ نظام ولایت فقیه، با ابراز نگرانی می‌گوید: «فرصتها مثل ابر می‌گذرد»

سخنان او یادآور سخنان نمایندگان فرمایشی مجلس شاه در روزهای پایانی استبداد سلطنتی است. بدیهی است که این حرفها برای سفید‌سازی و سلب مسئولیت از خود در اوضاع پتال رژیم است اما در عین‌حال نشان می‌دهد که گاوهای عمامه‌دار نظام در برخورد با زمین سفت جامعه و وضعیت انفجاری آن در حال شاخ زدن به یکدیگر هستند.

دویدن بی‌حاصل رئیسی بر تردمیل درهم‌شکستهٔ استبداد دینی و نفس‌نفس زدنهای او نمادی از وضعیت تمامیت رژیم است. به‌عبارت دیگر پروژهٔ رئیسی برای نجات استبداد دینی از خطر سرنگونی شکست‌خورده است. اعتراف به شکست مجلس ارتجاع و ناکارآمدی رئیسی در مقابله با بحرانهای دوران سرنگونی، آینهٔ تمام‌نمای فلاکت خامنه‌ای است.

مطالب مرتبط
همدلی: حجاب؛ مساله اول کشور،…تمهیدات خامنه ای برای مقابله با خطر قیام و سرنگونی!
رئیس جمهور تردمیلی!
لطفا به اشتراک بگذارید: