موشکاف ۲۲مرداد۱۴۰۱ ـ دروغ‌درمانی رئیسی در مورد عملکرد یکساله‌اش

دروغ‌درمانی رئیسی در مورد عملکرد یکساله‌اش ـ موشکاف ۲۲مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام! این یارو خبیثی هم‌چنان مشغول دروغ‌درمانی و وعده‌درمانیه و به پرت و پلاگویی‌های خودش ادامه می‌ده! تا جایی که بسیجیهای مشنگ هم از خالی بندی‌هایی که این شیش کلاسه دروغگو می‌کنه گیرپاچ می‌کنن.

آخوند رئیسی در کرمان ـ ۲۱مرداد

آمارها نشان می‌دهد وعده‌های دولت در ایجاد اشتغال برای سال اول محقق شده است. دولت مردمی با پرهیز از حاشیه‌ها توانسته وعده‌های خود در زمینه ایجاد اشتغال، ساخت مسکن، رفع عقب‌ماندگیها در حوزه عدالت اجتماعی، توسعه روابط همسایگی و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را محقق کند.

موشکاف: یه ساله داره کشک می‌سابه و اراجیف به هم می‌بافه بعد میگه وعده‌های دولت محقق شده. اینجاس که مردم هم اینطوری جوابشو میدن:

وعده وعید چه خوب بود ولی همه‌اش دروغ بود

وعده وعید کافیه. سفره ما خالیه.

موشکاف: آخوند خبیثی در حالی از تحقق وعده‌های دولتش دم میزنه که حتی آدمای خود رژیم هم تو این وضعیت حسابی جوش آوردن و توی تی وی ریش از این حرفا میزنن:

سجاد هاشمی ـ تلویزیون رژیم ـ ۱۹ مرداد

یک زمان به ما وعده می‌دادند که اگر شما در شهرک‌های صنعتی مستقر بشوید تا پنج سال از مالیات هم معاف هستید متأسفانه اون هم لحاظ نشد امروز شهرک صنعتی ما خودمان باید اداره کنیم و واقعاً این در توان ما نیست تولیدکننده مگه آمده اونجا چقدر درآمد داره که حالا بخواهد پول آب را بدهد پول شارژ را بدهد پول ترمیم و تعمیر و بازسازی و نوسازی شهرک را هم از جیب اش پرداخت کند.

هاشمی: عملاً در آینده نه چندان دور ما شاهد این هستیم که شهرک‌های صنعتی به یک مخروبه تبدیل می‌شوند

موشکاف: شما هر جایی دست بذاری وضعیت همینه. از خونه و مسکن و قیمت خوردنی جات بگیر تا گرونی دارو

انیسیان ـ تلویزیون رژیم ـ ۲۰مرداد

قیمت دارو حدود ۱۲۰درصد افزایش پیدا کرده از بیست و دوم تیرماه همین امسال

مجری: یعنی ما تقریباً در یک ماه گذشته ۱۲۰درصد افزایش داشتیم روی کدامیک از داروها

انیسیان: تمام داروها به‌طور متوسط عرض می‌کنم یعنی یک دارو ممکن است ۳۰۰درصد افزایش داشته باشه یک دارو سی درصد افزایش داشته ولی میانگین افزایش قیمت دارن ۱۲۰درصد بوده

موشکاف: آهای خبیثی! توسعه عدالتی که وعده میدی اینه؟ که مردم از بی‌دارویی و گرسنگی و افزایش سیصد درصدی قیمت مواد غذایی جون بدن ؟ لعنت بر خودت و اون معاون دزدت که مردم اینطوری صداش می‌کنن:

اراک تظاهرات بازنشستگان ـ ۱۴۰۱۰۵۱۹

این مخبر کره خر اخراج باید گردد

موشکاف: خلاصه که رفقا هرچی این خبیثی بیشتر قمپز در کنه و بیشتر خالی ببنده یعنی وضعیتش پتال تره. اون وعده‌یی که باید محقق بشه رپتو پتو کردن عظما و این گماشتهٔ جلاد و درب و داغونشه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۱مرداد۱۴۰۱ ـ ناگهان فیل عظما یاد هندستون کرد و هوس ماهواره پرونی به سرش زد
«دروغ‌گویی فاشیست‌ها» از «ابتدای دولت تا امروز»
لطفا به اشتراک بگذارید: