موشکاف ۱شهریور۱۴۰۱ ـ پاسدار خالیباف رفت جلسه آموزش و پرورش خالی ببنده اما بندو اساسی آب داد

پاسدار خالیباف رفت جلسه آموزش و پرورش خالی ببنده اما بندو اساسی آب داد ـ موشکاف ۱شهریور۱۴۰۱
موشکاف: سلام به دوستان و رفقای با مرام خودم!... پاسدار خالیباف رفت جلسه آموزش و پرورش خالی ببنده اما بندو اساسی آب داد و حرفایی زد که واسه نظام هزینه داره. اول این تیکه رو گوش کنید:

‌پاسدار قالیباف ـ ۳۱مرداد
وقتی که کشور ۱۱۰میلیارد دلار درآمد داره جلوی تورم را و رشد نقدینگی را کنترل کنیم ولی ما نشان دادیم چون اون پیشران را نداریم وقتی ۱۱۰میلیارد هم داریم وضع کشورمان معیشت‌مان همین است مشکلات‌مان همین است وقتی که درآمد ۳۰میلیارد دلاری هم داریم موضوع همین است پس مشکل ما جایی می دیدید من می‌گویم مشکل ما در کشور نداشتن نیست پول نیست مال این است...

ما اگر بخواهیم در حوزه برنامه هفتم این برنامه را هم مثل شش برنامه گذشته‌ای که نوشتیم و گفتیم و چرخیدند مجلس‌ها و دولت ها هیچ برنامه‌یی بیشتر از سی درصد موفقیت نداشت که من معتقد هستم اگر هیچ کاری هم نمی‌کردیم اون سی درصد در روال کاری خودش اتفاق می‌افتاد اصلاً ولش می‌کردی خودش انجام می‌شد برنامه‌ریزی نمی‌خواست.

موشکاف: دددی دی دی... اگر هیچ کاری هم نمی‌کردید خودش انجام می‌شد؟! اختیار دارید. اگه شما نبودید اون همه پول چاپ نمی کردید این همه پول چاپ می‌شد؟ اگه شما نبودید اختلاسهای ۹۲هزار میلیارد تومنی می‌شد؟! اگه شما نبودید این همه کوهخواری و جنگل خواری و سیسمونیهای نجومی بود؟ اگه شما نبودید، مملکت این همه ویرون می‌شد؟! آی خالیباف! به جای این اراجیف بیا جواب بده قضیه این بحران آب چیه؟ شهرکرد کم بود همدان هم اضافه شد، فردا هم نوبت شهرهای دیگه‌س:

‌گزارش هموطن همدانی از بحران آب ـ ۲۵مرداد
این آبها را تا الآن سه بار جوشانده‌ام باز هم میتونید لجن و کثافت را ببنید ما در ۵ روز گذشته یک قطره آب نداشتیم یک قطره! این آبها را از جای دیگه آورده‌ام چند بار جوشانده‌ام ولی باز هم قابل استفاده نیست بچه‌هام و همسرم مریض شدند واقعاً دیگه تحمل این وضعیت رو نداریم.

موشکاف: همدانو داشته باشید تا یه سر هم به ارومیه بزنیم و ببینیم بحران آب اونجا مال چیه؟

روزنامه ستاره صبح ـ ۲۶مرداد
احیای دریاچه ارومیه گروگان تضاد منافع شده است.... وقتی در پایین دست ابر بحرانی مانند مرگ دریاچه در حال رخ دادن است، چرا برخی از مدیران به اجرای طرح‌های سدسازی و توسعه کشاورزی اهتمام دارند؟ به یک دلیل مشخص؛ مدیران محلی بدون در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، سیاسی و امنیتی که پس از مرگ دریاچه برای کشور رخ خواهد داد، چشمان خودشان را روی مسائل ملی بسته‌اند تا منافع محلی کوتاه مدت را تأمین کنند.

موشکاف: اون برخی از مدیران که طرح سدسازی دارن کیان؟‌چرا نمیگی همه‌اش زیر سر سپاهه؟ چرا نمیگی هرچی دریاچه و تالاب و رودخونه رو یا خشک کردن دارن خشک می‌کنن و مملکت رو به فنا دادن؟ این قضیه تمومی نداره رفقا... اینا همه زیرساختها رو زدن درب و داغون کردن. تا درب و داغون نشن این مملکت درست نمیشه. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳۱مرداد۱۴۰۱ ـ آخوندها ۹۲ هزار میلیارد تومن تو فولاد مبارکه رو هپلو هپو کردن
پاسدار قالیباف: این‌که از تریبون مجلس بگوییم که بانکها ربا می‌دهند درست نیست
لطفا به اشتراک بگذارید: