موشکاف ۱۱شهریور۱۴۰۱ ـ خبیثی شیش کلاسه همینطوری داره سوتی میده

خبیثی شیش کلاسه همینطوری داره سوتی میده ـ موشکاف ۱۱شهریور۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! خبیثی شیش کلاسه همینطوری داره سوتی میده. بدبخت فکر کرده با خالی بندی و قمپز در کردن و پشت هم اندازی میتونه رو بدبختیای نظام سرپوش بذاره.

آنچه امروز شما در حزب الله می بینید در جوانان یمنی می بینید در جای جای نیروهای مقاومت می بینید در فلسطین و جای جای عالم می بینید این امتداد راهبردی جمهوری اسلامی را دارید در عالم می بینید.
موشکاف: ددی دی دی ....اولا نمی گفتی هم کسی شک نداشت که حق مردم ایران رو دارین می ریزین تو حلقوم مزدورای خارجیتون. ثانیا امتداد راهبردی به چه دردت میخوره؟ قاچ زینو بچسب که خیابونا پر شده از شعار مرگ بر خبیثی:
موشکاف:‌ بله!...خانه از پای بست ویران است...بعد خبیثی در فکر نقش ایوان راهبردیه....هاهاها اینو من نمیگما...عضو استبل ولایت میگه:‌

رحیمی جهان آبادی عضو مجلس ارتجاع- اردیبهشت ۱۴۰۱

خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است

این روزها که به حوزه های انتخاباتی میریم. جز بد و بیراه مردم. جز آه و نفرین مردم آیا چیزی شما می شنوید؟‌دولت ناتوان از اداره کشور هست و مجلس باید دخالت کنه نه نطق. باید سوال کنه چرا خودرو پنج برابر کشورهای خارجی به مردم فروخته بشه؟‌ چرا باید به بهانه قاچاق و جنگ اوکراین آرد رو بخوان که معاش حداقل مردم ماست از اونها بگیرن. روزی حسرت زندگی کشورهای همسایه رو می خوردن. روزی حسرت خودروها حالا باید حسرت نان خوردن کشورهای همسایه رو بخورن.
موشکاف: آهای جلاد شیش کلاسه که فیگور امتداد راهبردی می گیری. برو ببین همین ملت تو خیابونها چه بلایی دارن سر آخوندای الدنگ میارن. تو قم زدن دوتا از همریشاتو ناکار کردن.
روز دوشنبه هنگام برگشت از مسجد، با صحنه ای باور نکردنی روبه شدم، حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه های ماشین را خرد کردند.
موشکاف:‌ بله دوستان! نوبت عظما و خبیثی هم میرسه. نونی که از سفره مردم دزدیدید و خرج امتداد راهبردیتون کردید رو ملت از گلوتون بیرون می کشن. رپتو پتو توراهه. بدجوری هم تو راهه. هاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط
موشکاف ۹شهریور۱۴۰۱ ـ عظما تو یک سالگی دولت خبیثی مثله خاله سوسکه قر بون دست و پای بلوری دولت جوانش رفت
از شوی دروغ رئیسی «تا کف خیابان؛ عجب تناقضی!»
لطفا به اشتراک بگذارید: