موشکاف ۱۴شهریور۱۴۰۱ ـ عظما این روزا خیلی هپروتی شده. هی به سر و صورتش سیلی می زنه تا شاید صورتشو سرخ نگه داره

عظما این روزا خیلی هپروتی شده. هی به سر و صورتش سیلی می زنه تا شاید صورتشو سرخ نگه داره ـ موشکاف ۱۴شهریور۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! عظما این روزا خیلی هپروتی شده. هی به سر و صورتش سیلی می‌زنه تا شاید صورتشو سرخ نگه داره اما بدجوری رسوا میشه. ملاحظه بفرمایید:

خامنه‌ای در جلسه موسوم به مجمع اهل بیت

این موجب شده است که همدلی بی‌نظیری به‌وجود بیاید بین ملّت ایران و ملّتهای مسلمان در سرتاسر دنیای اسلام؛ این الآن وجود دارد. الآن در شرق دنیای اسلام، در غرب دنیای اسلام، از منتهاالیه آسیا تا اعماق آفریقا، ملّتها با ملّت ایران دل خوش دارند.

موشکاف: ددی دی دی دی... دروغ که مالیات نداره... همینطوری خالی ببند. از آسیا و اعماق آفریقا برو تا منظومه شمسی و قمری... . خوبه بریم فیلم‌های عراق و لبنانو با هم ببینیم تا معلوم بشه چه همدلی ای با نظام ولایت همین جوری موج می‌زنه وجود داره هاهاها:

موشکاف: هاهاها... بعللللله... این هم از دل خوش مردم کشورهای منطقه از آخوندا... حالا باقی روضه عظما رو بشنوید:

خامنه‌ای در جلسه موسوم به مجمع اهل بیت

الان شما جلوی چشم شماست می‌بینید دیگه در کشورهای مختلف یک جناح سنی با یک جناح سنی یک جناح شیعه با یک جناح شیعه اینها کار استکبار است اینها کار آمریکا ست اینها تحریک اونهاست نقشه کشی اونهاست که خب متأسفانه وجود داره باید مراقب بود

موشکاف: ئههههههه... . عجب خراب کردن مسجد اهل تسنن هم کار استکباره؟ این تورم هم کار استکباره؟ اختلاس ۹۲هزار میلیاردی چطور؟ اعدام و گشت ارشاد و خونه خرابی مردم کار کیه؟ اونهم کار استکباره؟ بنازم به مردم ایران که تو هر تظاهراتی جوابتو میدن:

دشمن ما همین‌جاست دروغ میگن آمریکاست ـ تظاهرات شهرکرد

موشکاف: جالبه که تو این وضعیت، عظما برای خودش دستاوردسازی هم می‌کنه. هم خودش قربون صدقه دولتش میره هم باقی سگ و سیله هاش، اما حتی تو روزنومه‌های خودش هم به ریش خودش و رئیسی و دستاورد سازیاش می‌خندن:

روزنامه مردم‌سالاری ـ ۱۰شهریور

دستاوردسازی برای دولت سید ابراهیم رئیسی در هفته دولت، به اوج خود رسیده است... . اگر بخواهیم عملکرد یک سال اول دولتها را در حفظ ارزش پول ملی بررسی کنیم، اتفاقاً دولت رئیسی، غیرقابل دفاع‌ترین کارنامه را داشته است.

موشکاف: حالا به یه نمونه از دستاوردهای دولتشون توجه کنید... :

روزنامه همدلی ـ ۱۳شهریور

تبلیغ خبرگزاری صدا و سیما از فواید حشرات خوراکی به‌عنوان جایگزینی برای منابع پروتئینی، در روزهای گذشته با واکنش‌ها و انتقادات زیادی همراه بوده است. ... . این تجویزها در شرایطی است که در چند سال گذشته و با تشدید گرانی‌ها بسیاری از اقلام اساسی به‌ویژه گوشت قرمز که خوراکی پروتئینی و ارزشمند برای سلامت افراد است از سفره‌های بسیاری از ایرانیان حذف‌شده یا به میزان چشمگیری کاهش‌یافته است.

موشکاف: عظما! تق قمپزا و ادا و اطوارات دراومده. جای این روضه خونیها و گنده گویی‌ها فکر سوراخ موش باش که رپتو پتو خیلی نزدیکه. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۲شهریور۱۴۰۱ ـ حالا دیگه آخوندها از سایه خودشون هم می ترسن
تلاش مذبوحانه خامنه‌ای برای نجات رژیم در فاز پایانی با تشدید کشتار و خون‌ریزی
لطفا به اشتراک بگذارید: