موشکاف ۱۵شهریور۱۴۰۱ ـ خامنه‌ای و رئیسی دستشون تا کتف تو جیب ملت است

خامنه‌ای و رئیسی دستشون تا کتف تو جیب ملت است ـ موشکاف ۱۵شهریور۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه دوستان و رفقای با مرام! عظما و خبیثی دستشون رو تا کتف کردن تو جیب ملت و بیرون هم نمیارن. وضعیت زندگی مردم هم روزبه‌روز سخت‌تر و سخت‌تر میشه. ببینید این سرتشتک لباس لجنی‌ها چه مقری اومده:

پاسدار اشتری سرکرده فراجا ـ روزنامه جمهوری ۱۳شهریور
از سال۹۷ که قیمتها افزایش یافت، آمار سرقتها نیز ۳۰درصد بالا رفت، این مهم نشان‌دهنده این است که مسائل اقتصادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار است.

موشکاف: از این طرف با گرونیا مردمو لای منگنه گذاشتن از اون طرف صدا و سیمای عظما نسخهٴ حشره خواری برای مردم می‌پیچه:

روزنامه همدلی ـ ۱۳شهریور
تبلیغ خبرگزاری صدا و سیما از فواید حشرات خوراکی به‌عنوان جایگزینی برای منابع پروتئینی، در روزهای گذشته با واکنش‌ها و انتقادات زیادی همراه بوده است. ... . این تجویزها در شرایطی است که در چند سال گذشته و با تشدید گرانی‌ها بسیاری از اقلام اساسی به‌ویژه گوشت قرمز که خوراکی پروتئینی و ارزشمند برای سلامت افراد است از سفره‌های بسیاری از ایرانیان حذف‌شده یا به میزان چشمگیری کاهش‌یافته است.

موشکاف: حالا اینها رو داشته باشید تا بریم سراغ این دژخیمی که عظما که اسمشو گذاشته وزیر دادگستری! ببینید درباره زباله‌گردی چی میگه:

امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری دولت رئیسی ـ ۱۳شهریور
شما ببینید این کودکان زباله‌گرد حالا بعضاً هم کودک نیستند جوان و نوجوان هستند ممکن است فرد مسن هم باشه چرا می‌روند داخل سطل‌های زباله را می‌گردند؟ برای چی می‌روند می‌گردند؟ تازه خیلی ممکن است این معاندین بگویند اینها دنبال غذا می‌گردند نه اینها دنبال غذا نمی‌گردند اینها دنبال پلاستیک می گردند دنبال زباله خشک می گردند که زباله خشک را جدا بکنند و بعد ببرند بفروشند یک قانون داریم به نام این‌که ما باید این پسماند را از درب منزل باید تفکیک بکنیم اصلاً نبایستی زباله خشک و تر را ما مخلوط بریزیم داخل سطل زباله

مجری: یعنی به‌نظر شما اگر این تفکیک قبل از این‌که بیاید توی زباله اتفاق بیفتد ما دیگه پدیده کودکان خیابانی کار را نخواهیم داشت؟

رحیمی: ما پدیده زباله‌گردی را دیگه نداریم الان خیلی از کودکان که می‌روند زباله‌گردی می‌آیند تفکیک زباله اگر موضوع از ریشه حل بشه! اصلاً موضوع منتفی میشه دیگه ما زباله‌ای نداریم کسی بخواهد

موشکاف: رفقا ملاحظه می‌کنید؟ فقط زباله مونده بود که آدما نون بخور و نمیر خودشونو از تو اون پیدا می‌کردن، این حروم لقمه‌ها می‌خوان اونم از این مردم بیچاره بگیرن؛ بله مشکل اینه! مشکل تو اختلاسهای نجومی و فرستادن اموال مردم به سوریه و عراق نیستا! مشکل تو فقر و گرسنگی نیستا!... مشکل تو تفکیک زباله اس. اگه زباله‌ها تفکیک بشه همه چی حل میشه! اما از اونجایی که آخوندا میدونن این حرفا چه آتیشی تو دل مردم بپا می‌کنه... این حروم لقمه ببینن پشت بندش میاد چه خط و نشونی می‌کشه:

امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری آخوند رئیسی ـ ۱۳شهریور

راجع به جرایم خشن که حالا این روزها هم اشاره کردید واقعیتش این است که این جرایم از جهت قانونی مجازاتهای بازدارنده‌ای داره ولی این مجازات ها باید اعمال بشه

این در واقع این فردی که این کار را کرده محارب هست دستوری که ریاست محترم قوه قضاییه دادند برای برخورد با جرایم خشن در همه دادگستریهای سراسر کشور و در مرکز دادستانی کل با اینها با قاطعیت برخورد بشه و مجازات اشد برای اینها اجرا بشه.

موشکاف: دوره این خط و نشون کشیدنها گذشته. حالا عظما و خبیثی و سگ و سیله هاشونن که باید منتظر اشد مجازات باشن! مردم ایران میخوان همه تونو بندازن تو زباله دون تاریخ... هیشکی هم نیست که تفکیکتون کنه. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۴شهریور۱۴۰۱ ـ عظما این روزا خیلی هپروتی شده. هی به سر و صورتش سیلی می زنه تا شاید صورتشو سرخ نگه داره
گرانی بنزین ـ پا گذاشتن بر پله‌های قیام!
لطفا به اشتراک بگذارید: