یکی از امام جمعه‌ها گفت: رهبری در جمهوری اسلامی اصلا و ابدا موروثی نیست اما بعد از درگذشت امام اول شیعیان فرزند او جانشینش شد!

یکی از امام جمعه‌ها ضمن تشبیه مجتبی خامنه‌ای با امام چهارم شیعیان گفت: رهبری در جمهوری اسلامی اصلا و ابدا موروثی نیست اما بعد از درگذشت امام اول شیعیان فرزند او جانشینش شد! ـ ۱۷شهریور۱۴۰۱
سایت زیتون متعلق به باند مغلوب نظام ولایت فقیه بخشهایی از یک مقدمه میرحسین موسوی بر جزوه‌یی از بیانیه‌های او در سال۸۸ را درج کرده که در آن نسبت به حرفهایی که از سال‌ها پیش درباره جانشینی محتمل مجتبی خامنه‌ای گفته می‌شود واکنش نشان داده است.

در سطوری که از نوشته موسوی در سایت زیتون درج شده نامی از مجتبی خامنه‌ای ذکر نشده، ولی مشخص است که نخست‌وزیر خمینی -که به‌نظر می‌رسد به دوران پس از مرگ ولی‌فقیه ۸۳ساله ارتجاع نظر دارد - در مطلب خود چنین نوشته است: «زبان‌شان لال! مگر سلسله‌های ۲۵۰۰ساله بازگشته‌اند که فرزندی پس از پدرش به حکومت برسد؟» او با اشاره به سخنی عتاب‌آمیز از بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره مناسبات «شاهنشاهی» افزود: «سیزده سال است که اخبار این توطئه شنیده می‌شود. اگر به‌راستی در پی آن نیستند چرا یک بار چنین نیتی را تکذیب نمی‌کنند؟».

در بخش دیگری از مطلب سایت زیتون هم آمده است: «میرحسین موسوی از عاشورای ۸۸ و «استخدام اوباش بد‌سیرت برای قمه‌کش کردن جوانان مردم» یاد کرد و افزود: «سزای آن سردار بی‌افتخاری که به این جنایت اعتراف و مباهات کرد چه بود، جز آن که جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شود». او این سرنوشت را «عبرتی برای بازماندگان» خواند «تا دریابند که خودکامه در ازای طعمه‌ای که پیش‌پای‌شان می‌اندازد همه چیز آنان را مطالبه می‌کند».

مطالب مرتبط
بدنبال شکایت از رئیسی در دادگاه ناحیه نیویورک، روزنامه سپاه توصیه کرد: نرو نیویورک برو سمرقند
نامه اعتراضی میرحسین موسوی نخست‌وزیر خمینی در بازداشت خانگی به ولایت عهدی مجتبی خامنه‌ای
لطفا به اشتراک بگذارید: