موشکاف ۱۹شهریور۱۴۰۱ ـ عظما از مدتها پیش شکمشو صابون زده بود که به اسم اربعین یه کارناوالی راه بیاندازه

عظما از مدتها پیش شکمشو صابون زده بود که به اسم اربعین یه کارناوالی راه بیاندازه ـ موشکاف ۱۹شهریور۱۴۰۱
موشکاف:‌ سلام به رفقای با مرام و دوستان خوشمرام! عظما از مدتها پیش شکمشو صابون زده بود که به اسم اربعین یه کارناوالی راه بیاندازه تا سگ و سیله هاشو تو عراق سر و سامون بده.
عظما واسة هر چه گنده تر برگزار کردن این کارناوال هرکاری بگید کرد از اینترنت مجانی برای زوار تا صدور گذرنامه کیلویی تا دادن ۵میلیون تومن وام، اما یهویی این قطاری که راه انداخته بود به گیر و پیچ خورد و در عرض یه روز خواستن قطاره رو سر و ته کنن:‌

مجری: مرزهای ۶گانه به سوی عراق بسته شد. در پی ازدحام و کمبود امکانات در مرزهای عراق،با تصویب ستاد مرکزی اربعین همة مرزهای ۶گانه به سوی عراق تا اطلاع ثانوی بسته شد. رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد این تصمیم برای جلوگیری از مخاطرات و برای حفظ سلامتی زائران اتخاذ شده است».
موشکاف: د د دی دی دی! آیا همش به خاطر بی‌عرضگی دولت خبیثی و برای حفظ سلامتی زائران بوده یا مشکلات فیمابین با عراق هم درکار بوده، عنایت بفرمایید که پشم و شیشة آخوندی یه چیزایی رو لو می‌ده.

وزیر کشور برای رایزنی درباره مشکلات فیمابین به عراق سفر کرد. هدف آقای وحیدی این بود که مشکلات زائران را حل کند. آقای مخبر هم با آقای الکاظمی تلفنی گفتگو کرد.
موشکاف:‌ هاهاها...نمیگه گیر و پیچ چی بود فقط میگه عظما خودش رو به در و دیوار زد تا با پیغام و پسغام و سفیر و وزیر هر طور شده راه گله هاش به عراق رو باز کنه. اما سرش به سنگ خورد.

بنابر این گزارش، طرف عراقی متعهد شده بود که عملیات اعزام زائران به سمت شهرهای نجف و کربلا را انجام دهد اما حجم بالای زائران و عدم پیش بینی مناسب باعث ایجاد اخلال در مسیر انتقال زوار از آنسوی مرز عراق به نجف و کربلا شده است.
موشکاف: هاهاها اینجا بود که عظما دید این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست در نتیجه واپس تمرگید ومرزا رو بست:‌
معلومه کفگیر عظما بدجوری به ته دیگه خورده. اون روز که بخاطر راهپیماییتون کرونا رو پنهون کردید نگران حفظ سلامتی نبودید حالا یاد سلامتی افتادید؟‌نخیر این خبرا نیست. راستی‌اتش ترکیدن بادکنک اقتدار عظماس. اسمش آثار و علائم رپتو پتو شدنه. اسمش اوراق شدن عمق استراتژیک عظماس. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۸شهریور۱۴۰۱ ـ ببینید شعارای مردم و قیاما چه بلایی سر آخوندا آورده
سوءاستفاده خامنه‌ای از احساسات مذهبی مردم چرا؟
لطفا به اشتراک بگذارید: