اقامت فرزند معاون امور زنان رئیسی در کانادا جنجال بپا کرد!

اقامت فرزند معاون امور زنان رئیسی در کانادا جنجال بپا کرد! ـ ریاکاری تا دینش! ـ ۲۱شهریور۱۴۰۱
تاکنون به‌کرات به کلیدواژهٔ «دانش بنیان»! در اظهار لحیه‌های سرکردگان رژیم و بیشتر از همه شخص علی خامنه‌ای برخورده‌ایم.
مخاطب ناآشنا با ترفندهای حکومتی ابتدا تصور می‌کند که گویی منظور گردانندگان باندهای مافیایی در نظام حاکم بر ایران، گسترش فناوری و توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی روزآمد در دنیاست.
اگر پوش فریبندهٔ الفاظ را کنار بزنیم خواهیم دید که این کلید‌واژه نیز مانند سایر واژه‌های مسخ شده در خدمت چپاول و فساد سیستماتیک الیگارشی آخوندی و آقازاده‌های فاسد آن است. یک برگ از این پرونده قطور در جریان سفر پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیسی به سر زبانها افتاد.

داستان از این قرار بود که مهدی عرفاتی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی، در توئیتر می‌نویسد که فرزند یک معاون وزیر برای ادامه تحصیل در یک کشور خارجی ویزا گرفته بود و قصد خروج داشته، ابراهیم رئیسی با شنیدن این خبر می‌گوید: «اگر فرزند رفت، پدر هم برود»!


رئیسی و دبیر شورای اطلاع‌رسانی او می‌خواستند با این شوی تبلیغاتی، پز مبارزه با فساد بگیرند و آن را به سند افتخار برای دولت جوان حزب‌اللهی تبدیل کنند ولی این موضوع سر از یک رسوایی عالمگیر درآورد. کاشف به‌عمل آمد که حمیدرضا رضازاده، پسر انسیه خزعلی نیز در کانادا به سر می‌برد. این فضیحت به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

انسیه خزعلی، این مهرهٔ مدافع سیاست‌های سرکوبگرانهٔ حکومتی علیه زنان، از قبیل کودک همسری، حجاب اجباری، تعدد زوجات و گشت ارشاد، در واکنش به این خبر توئیت کرد: «... برخی با ذوق‌زدگی از مهاجرت فرزند این‌جانب گفتند؛ در حالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور بازمی‌گردد. اگر چه ایشان متأهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته‌اند. بی‌شک... بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمانهای انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود».
اقامت فرزند معاون امور زنان رئیسی در کانادا جنجال بپا کرد!
مطالب مرتبط
حال داد به عظمای فلک زده
آقازاده‌های «دانش بنیان»!
لطفا به اشتراک بگذارید: