موشکاف ۲۰شهریور۱۴۰۱ ـ سر اربعین ، گوشای عظما را توی عراق بریدن

عظما میخواست به اسم اربعین دم بریده اش تو عراق پیدا کنه اما گوشاشم بریدن ـ موشکاف ۲۰شهریور۱۴۰۱
در راستای همین دجالبازی و دین‌فروشی، خامنه‌ای و رئیسی، امسال هم می‌خواستند احساسات مردم نسبت به‌امام حسین و اربعین حسینی را به‌نفع نظام منفورشان مصادره کنند.
بوق‌های تبلیغی رژیم از یک ماه پیش با وعده‌های سرخرمن مردم را تشویق می‌کردند به‌کربلا بروند.
خامنه‌ای روز ۱۶شهریور در وبسایت خود با انتشار ویژه‌نامه‌ای، با شیادی مراسم اربعین را «راهپیمایی جهانی» نامید و از گسیل جمعیت برای بهره‌برداری تبلیغی تأکید کرد.
رسانه‌های رژیم هم پیاپی «پیاده روی اربعین» را «باشکوه» نامیدند. رئیسی جلاد هم وعده داد که همهٔ امکانات در مسیر و مرز برای رسیدگی به‌زوار آماده است.
دستگاههای حکومتی هم به‌کارمندان برای شرکت در اربعین، وعدهٔ مرخصی با حقوق دادند. در شرایطی که فقر و نداری ۸۰درصد جامعه را به‌زیر خط فقر کشانده، وام ۵میلیون تومانی هم وعدهٔ دیگر رژیم بود. سایر تسهیلات مانند اینترنت رایگان در مسیر اربعین و... نیز مزید بر علت بود.

اکنون روشن شده خامنه‌ای، رئیسی و کارگزاران رژیم برای این بهره‌برداری تبلیغی بر اساس همان توصیهٔ خمینی دجال، مردم را به‌قربانگاه فرستادند و اکنون دهها هزار تن در مرزها، سرگردان، بیمار، گرسنه، بدون سرپناه و در بدترین وضعیت گرفتار شده‌اند.

هلال احمر رژیم مجبور شد به «مرگ ۹شهروند ایرانی در عراق» تنها در کربلا اذعان کند. هم‌چنین از بیماری ۸۴۰۰تن در مرزها خبر داد که تنها ۶۵۰۰تن از آنها زیر آفتاب داغ گرمازده شده‌اند و «در میان آنها از نوزاد ۲ماهه تا پیرمرد ۷۰ساله نیز هست»

نمایش دجالگرانهٔ اربعین امسال رژیم، علاوه بر شکست رئیسی جلاد که توان اداره این نمایش حکومتی را هم نداشت، نشانهٔ دیگری است از ریزش نیروها و
فرسایش عمق استراتژیک نظام در عراق به‌رغم تمام توطئه‌ها و هزینه‌های کلان از کیسه مردم محروم ایران.

موشکاف : عظما سر اربعین تو عراق خراب کرد

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۹شهریور۱۴۰۱ ـ عظما از مدتها پیش شکمشو صابون زده بود که به اسم اربعین یه کارناوالی راه بیاندازه
کارناوال اربعین!
لطفا به اشتراک بگذارید: