خبر تو خبر ـ ناکارآمدی دولت رئیسی و بن‌بست اقتصادی نظام

نگاهی طنز گونه به خبرهای نظام ـ ناکارآمدی دولت رئیسی و بن‌بست اقتصادی نظام ـ خبر تو خبر
احمد علیرضابیگی عضو مجلس رژیم روز ۳شهریور، با اعتراف به ناکارآمدی سران حکومتی در برابر ابربحرانها و «چالشها» ی پیش روی نظام به پیامدهای آن هشدار داد و گفت: متأسفانه امروز هم برنامه منسجمی برای عبور از چالش‌ها مشاهده نمی‌شود.
دولت یک روز عنوان می‌کند، ممکن است در ادامه این طرح تجدیدنظر کند و در برهه‌ای اعلام می‌کند، طرح را ادامه می‌دهد. همین فراز و فرودها نیز این پالس را به بازار می‌دهد که ثباتی در تصمیمات دولت وجود نخواهد داشت.

وی افزود:... تیم اقتصادی دولت این پیام را ارسال کرده‌اند که قیمت‌ها را نمی‌توانند به قبل بازگردانند. عجیب است که دولت هیچ پیش‌بینی از تحولات ندارد و در لحظه تصمیم می‌گیرد. در حالی به شهریور ۱۴۰۱ نزدیک می‌شویم که دولت می‌بایست ۶ماه قبل برای این گزاره‌ها تصمیم‌گیری می‌کرد. (سایت حکومتی انتخاب، ۳شهریور)

آخوند هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای موسوم به خط امام با اشاره به وضعیت اقتصادی وخیم جامعه با حمله به باند رقیب گفت:

«تورم و گرانی افسارگسیخته، در کنار رانت و تبعیض و اختلاس و افزایش روزمره هزینه مسکن و بیکاری، وضعیتی اسف‌بار برای مردم ایجاد کرده است. کسانی که دیگران را به ناکارآمدی و ناتوانی متهم می‌کردند، امروز باید پاسخ بدهند که با یکدستی در همه بخش‌ها، چرا حداقل از عهده کنترل بحران بر
نمی‌آیند؟» (سایت حکومتی دنیای اقتصاد ۲۲شهریور)

داستان سیل و سیاست‌های جاری، عنوان روزنامه حکومتی شرق شنبه ۸مرداد، است که به سیل ویرانگری که خسارات جبران‌ناپذیری به مردم مناطق مختلف وارد کرده است را همانا «فساد و ناکارآمدی» در ساختار فاسد مافیای حاکمیت آخوندی معرفی می‌کند.

شرق نوشت:... چرا به این وضعیت گرفتار شده‌ایم؟
مطالب مرتبط
خبر تو خبر ـ خامنه‌ای و سیاست نعل وارونه
اعتراف خودیهای نظام به تورم و گرانی افسارگسیخته در کنار رانت و تبعیض و اختلاس
لطفا به اشتراک بگذارید: