انیمیشن دهکده فینیتو ـ کنفرانس ریس ریس و وعده‌های که هیچ کدام محقق نشد

کنفرانس ریس ریس و وعده‌های که هیچ کدام محقق نشد ـ انیمیشن دهکده فینیتو
«ساخت یک میلیون مسکن در سال» از آن دست وعده‌های دروغین بود که تنها در حکومت آخوندی قابل شنیدن است. ابراهیم رئیسی جلاد که گویا روح پلید خمینی را در خود غنی‌سازی کرده بود، در واقع داشت ادای همان پیرکفتار جماران را درمی‌آورد که وعده‌ٔ «آب و برق مجانی» و «خانه‌دار کردن مردم» داده بود؛ کما این‌که با افزایش تعداد اعدامها و از سر گیری اعدام‌های گروهی و اعدام در ملاء عام، تلاش می‌کند مردم را «به مقام انسانیت» برساند!

اما پرسش این‌جاست که در روزگار نوین آگاهی و در عصر ارتباطات و پس از تجربه‌ٔ خونینی که مردم ایران در حکومت ولایت فقیه با سپاه جهل و جنایت داشته‌اند، آیا آخوندهای حکومتی اساساً چنین توانی دارند؟

لو رفتن دروغ‌ها در اسرع وقت!
هنگام وعده‌های پوشالی انتخاباتی و آغاز کرسی نشینی اعطایی، شاید رئیسی گمان نمی‌برد که از کف خیابان تا رسانه‌های تحت فرمان همان حکومت، حرف‌هایش را توی سر خودش بکوبند؛ اما این خیالات خام اکنون با شعارهای «رئیسی دروغ‌گو، حاصل وعده‌هات کو» و شعار معنادار «دولت شش کلاسه همین روها خلاصه» در گوشه و کنار شهرهای ایران از یک‌سو، و از سوی دیگر با تیترهای آمیخته با تحقیر و کنایه در رسانه‌های حکومتی، پوچ شد و هم‌چون گرد و غبار به هوا رفت!

روزنامهٔ ستاره‌ٔ صبح سه‌شنبه ۱۱مرداد ۱۴۰۱ زیر تیتر «افزایش ۱۰برابری قیمت مسکن» اولین جمله‌اش چنین است: «مهم‌ترین وعده انتخاباتی رئیس‌جمهور در مناظرات انتخاباتی سال۱۴۰۰ ساخت ۴میلیون مسکن در ۴سال و کاهش قیمت مسکن، اجاره‌بها و تورم بود». اما در ادامه تنها با یک گزاره‌ٔ کوتاه، پته‌ٔ دجالیت جلاد سوگلی ولایت را تماماً روی آب می‌اندازد: «بر اساس گزارشهای رسمی، تعداد ساخت‌وساز مسکن به کمترین میزان خود طی سال‌های گذشته رسیده است».
کنفرانس ریس ریس و وعده‌های که هیچ کدام محقق نشد

مطالب مرتبط
انیمیشن دهکده فینیتو ـ کدخدا مبارکه ـ اختلاس در نعل سازی فینیتو
وعده مسکن؛ فریب یا سرگرمی؟!
لطفا به اشتراک بگذارید: