موشکاف ۲۵شهریور۱۴۰۱ ـ تلویزیون خامنه‌ای پس پریروزا یه خبر نیمبند داد

تلویزیون خامنه‌ای پس پریروزا یهو یه خبر نیمبند داد ـ موشکاف ۲۵شهریور۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و دوستان عزیز خودم! تلویزیون خامنه‌ای پس پریروزا یهو یه خبر نیمبند داد که یه چیزی تو این مایه ها بود:‌
تلویزیون رژیم – ۲۳شهریور
نشست حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدون صدور قطعنامه علیه ایران به پایان رسید با این حال آلمان انگلیس و فرانسه به همراه آمریکا در بیانیه یی ایران را به همکاری نکردن با آژانس در موضوعات پادمانی متهم کردند
موشکاف: حالا راستی داستان این بیانیه چی بوده؟‌ اون سه کشور اروپایی چی گفتن؟ خوبه چند خطش رو با هم بخونیم!
‌ سایت وزارت خارجه آلمان- بیانیه E3 در مورد بند 8c در شورای حکام

ما بر پیام آژانس تاکید می ورزیم اگر ایران توضیحات فنی معتبری برای حضور ذرات اورانیوم با منشاء انسانی در سه مکان اعلام نشده در ایران ارائه نکند، و آژانس را از مکان یا مکان های فعلی مواد هسته ای و/یا در مورد تجهیزات آلوده مطلع نکند، آژانس قادر نخواهد بود صحت و کامل بودن اظهارات ایران را تحت موافقتنامه پادمان جامع خود تأیید کند. بسیار نگران‌کننده است که آژانس تا این لحظه در موقعیتی نیست که تضمین دهد برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح‌آمیز است.
موشکاف: وای وای وای!! منظورش اینه که اگه آخوندا بازم نذارن آژانس بازرسی بکنه ما دانش‌آموزان عزیز متوجه می‌شیم که دارن بمب می‌سازن، اون وقت به قول معروف سگ داند و پینه دوز که در انبان شورای امنیت چیه؟ اما از اون طرف آخوندا هم شروع کردن به قپی اومدن و دور زدن قضیه:


تلویزیون رژیم- امیرعبداللهیان وزیر خارجه آخوند رئیسی- ۲۳شهریور

آقای امیرعبداللهیان گفت ما به روند گفتگو و تبادل پیام برای رفع تحریم ها پایبند هستیم اما برای رسیدن به نقطه مطلوب توافق لازم است امریکا واقع بینی و اراده سیاسی لازم را داشته باشد
موشکاف: از اون طرف همه، حتی بورل هم گفت مذاکرات به فنا رفته و آخوندا پای توافق نمیان، اما آخوندا که ترس ورشون داشته ، بازم دنبال کش دادن قضیه ان و ژست حسن نیت می گیرن.

سایت حکومتی انتخاب- ۲۳شهریور
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با رد برخی از اظهارنظرها مبنی بر این که امید به احیای برجام کمرنگ شده است، گفت: مانع جدی به عنوان مسائل پادمانی در روند توافق برجام یا به عبارت دیگر احیای توافق وجود ندارد؛ چرا که مباحثی که آژانس مطرح می کند، ناشی از پرونده سازی سیاسی است.
موشکاف: این آخوندا انگار با بچه طرفن! از یه طرف رو به طرف حسابای خارجی فیگور می گیرن و میگن ما آماده مذاکره‌ ایم از این طرف امام جمعه هاشون تو جمعه بازار باد بمب به غبغب میندازن:
آخوند اردکانی امام جمعه خامنه ای در شیراز- ۱۹شهریور
اگر اونها بخواهند از سلاح اتمی استفاده کنند ما دست بسته می ایستیم؟ ممکن است دستور بدهند تا 90 درصد اورانیوم باید غنی بشه رهبری هوشیار است که چه موقع چه فتوایی بدهد فتاوی مراجع ما در عناوین ثانویه دائمی نیست این فرق بین فتاوای اولیه و ثانویه هست در احکام ثانویه یک موقع ولی فقیه حکمی میدهد که ممکن است دهسال دیگه اون حکم را نقضش کند اونهم بر اساس مبانی فقهی است.
موشکاف: بله دوستان این عظمای خر مرد رند و سگ و سیله‌هاش هم خرو می‌خواد هم خرما رو هم میخواد با بازی موش و گربه از تحریما خلاص بشه هم به میخواد به بمب برسه. اما خبر ندارن که آخر سر هم چوبو می‌خورن هم پیازو و هم صد تومنه رو می‌دن هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳شهریور۱۴۰۱ ـ بررسی وضعیت دریم دام دارام نظام
برجام؛ ریشه‌های «بن‌بست»
لطفا به اشتراک بگذارید: