آسیا: رابطه حجاب گشت‌ ارشاد و مرگ!..؛رابطه قتل مهسا با قیام و سرنگونی!

رابطه حجاب گشت‌ ارشاد و مرگ!..؛رابطه قتل مهسا با قیام و سرنگونی! ـ آسیا
در پی اقدام وحشیانه گشت‌های جنایتکار و سرکوبگر موسوم به ارشاد خامنه‌ای که باعث ضرب‌وشتم فجیع و سپس مرگ مغزی مهسا امینی شده است. این خبر در رسانه‌‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های گسترده‌ای در پی داشته است.

خبرگزاری فرانسه در این مورد گزارش داد: مهسا امینی پس از دستگیری توسط یگان ویژه انتظامی که قوانین سخت‌گیرانه علیه زنان اعمال می‌کند به‌حالت کما رفت. این دختر ۲۲ساله همراه خانواده‌اش به تهران سفر کرده بود (خبرگزاری فرانسه۲۴ شهریور).

در شبکه اجتماعی توئیتر هشتگ #مهسا_امینی در ایران ترند شده است. برخی کاربران در این شبکه اجتماعی نوشتند:

خبر کوتاه بود: "مهسا امینی درگذشت." خبرکوتاه است، ولی آن‌چنان دردناک که قلب هر انسانی را که ذره‌ای عاطفه و احساس داشته باشد، به درد می‌آورد. پس از این خبر هولناک سناریوهای کهنه تکرار شدند. مانند همان سناریویی که درباره مرگ زهرا کاظمی بازگو می‌کردند که "پایش سر خورد و از پله‌ها افتاد." تا از میزان حساسیت موضوع بکاهند. می‌گویند وی بیماری زمینه‌ای داشته و سکته قلبی کرده است. در صورتی که پزشکان سکته قلبی و سکته مغزی را تأیید کرده بودند. می‌گویند به‌محض این‌که وضعیت وی راخبر دادند به بیمارستان منتقلش کردند. در صورتی که زن بازداشت شده دیگر می‌گوید با وجود مطلع شدن هم‌چنان بی‌تفاوت ماندند، تا وقتی که وضعیت جسمی مهسا بسیار وخیم شد و سپس وی را به بیمارستان منتقل کردند. زمانی که دیگر خیلی دیر شده بود.

کبودی گوش ⁧مهسا امینی⁩ نشان می‌دهد ضربه سنگینی توسط وحوش خامنه‌ای به سر این دختر وارد شده است.

رابطه حجاب با گشت ارشاد و مرگ مهسا امینی چیست؟
مطالب مرتبط
آسیا: اکانتهای فیک!،… یا الگویی از«جهاد تبیین» خامنه ای و آتش به اختیارهای سایبری
بازتاب ضرب و شتم مهسا امینی توسط گشت سرکوبگر و جنایتکار ارشاد - توئیت خانم مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: