موشکاف ۲۹شهریور ـ سلام بر کردستان و تهران و همه شهرهای شورشی

سلام بر مردم کردستان و تهران و همه شهرهای شورشی ـ موشکاف ۲۹شهریور۱۴۰۱
در پنجمین روز اعتراضات سراسری، بعدازظهر و شامگاه سه‌شنبه ۲۹شهریور، مردم و جوانان بپا خاسته در تهران و سایر شهرهای کشور از جمله مشهد، سبزوار، اراک، ایلام، مریوان، گرگان، بیرجند، اصفهان، ساری، تبریز، کرج، فردیس کرج، کرمانشاه، قزوین، شیراز، بندر عباس، کیش، کرمان، رفسنجان، سنندج، قم، خرم‌آباد، زنجان، رشت، اهواز، ارومیه، بوکان، مهاباد، اردبیل و همدان به خیابان‌ها آمدند و علیه حکومت آخوندی تظاهرات کردند. .

مردم معترض در نقاط مختلف تهران از جمله بلوار کشاورز، میدان ولی عصر، حافظ، تئاتر شهر، نارمک، تهران پارس، صادقیه با شعار «امسال سال خونه سید علی سرنگونه»، «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر»، «این آخرین پیام است هدف خود نظام است» و «توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه» دست به تظاهرات زدند. مزدوران انتظامی در مترو به سمت تظاهرکنندگان گاز اشک‌آور پرتاپ و در بلوار کشاورز به مردم حمله کردند که با مقاومت آنان روبه‌رو شد.

در خیزش اراک جوانان با شعار «می‌کشم می‌کشم هر آن که خواهرم کشت» از سطلهای زباله برای بستن مسیر نیروهای سرکوبگر استفاده نمودند و خودروی نیروی انتظامی را که برای سرکوب آنان آمده بود وادار به فرار کردند.

در همدان مردم با شعار «خامنه‌ای قاتله حکومتش باطله» و «ننگ ما ننگ ما پلیس الدنگ ما» به رویارویی با نیروهای سرکوبگر پرداختند و کانکس نیروی انتظامی را به آتش کشیدند.
سلام بر کردستان و تهران و همه شهرهای شورشی
مطالب مرتبط
موشکاف ۲۸شهریور ـ از پنچر شدن عظما ببین سگ و سیله‌ها چه می‌نالن
در پنجمین روز، قیام مناطق مختلف تهران و دهها شهر در سراسر ایران و دست کم ۲۵ استان را فراگرفت
لطفا به اشتراک بگذارید: