موشکاف ۸مهر۱۴۰۱ ـ عظما و مزدورانش حسابی ترسیدن

عظما و مزدورانش حسابی ترسیدن ـ موشکاف ۸مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان شورشی! همچین زدین تو ملاج نظام که همشون از ترس جام کردن و آب و روغن قاطی کردن. مثلاً نیگا کنین که این یارو خبیثی اومده تو تی وی ریش برای خود شما چون سخنرانی‌مان تمام شد باید بر می‌گشتیم به محل استقرارمان گفتیم اشکال نداره پیاده می‌رویم گفتم بله پیاده اشکالی نداره.

مجری: آهان شما مسیری را در نیویورک پیاده رفتید.

رئیسی: بله پیاده حرکت کردیم از سازمان ملل رفتیم برای محل استقرار برخی هم فکر می‌کردند ما این کار را نکنیم در حالی که نه این کار برای ما کار راحتی بود و اونها هم فکر می‌کردند که ما با توجه به این فراخوانها و اینها تحت تأثیر قرار می‌گیریم.

موشکاف: هاهاها! عجب پیروزی اقتدارمدارانه ای! بابا خیلی کار خطرناکی کردی. تو نیویورک تا هتلت پیاده روی کردی؟
اگه راست می‌گی یه بار هم پیاده تو خیابون ستارخان یا صادقیه یا تهران‌پارس ده قدم پیاده راه برو که اقلا این لباس لجنی‌های بدبخت ببینن و بلکه یه جونی بگیرن. هاهاها. حالا حرفای این پاسدار درب و داغونو بشنوید که رفته مثلا به تعدادی از آدمای رژیم دل و جرأت بده.

پاسدار حسن زاده سرکرده سپاه تهران ـ ۶ مهر

شما ها تجربه انقلاب را دارید جوانهای امروز می‌گویند اینجا را آتش زدند آی چه اتفاقی می‌افتد شما به او چه می‌گویید؟ می‌گویید جوان نترس یک زمانی در کل کشور ما موشک می زدند و ما پدافند هم نداشتیم موشکش را بزند تو دو تا سطل زباله نترس! این انقلاب مستقر هست!
موشکاف: آره ارواح امام کفن پاره‌ت! خیلی مستقره فقط چهارچرخش هواس. راستی اگر مستقره چرا بسیجیها از به آتیش کشیدن سطلای زباله می‌ترسن؟ این‌که می‌گی نترسید نترسید معنیش اینه که خودتم بدجوری ترسیدی. البته باید هم بترسن! این صحنه‌ها رو عظما هم ببینه توی بیتش پس می‌افته چه برسه به سگ و سیله هاش تو خیابون.

موشکاف: حالا که ملت دارن شعار مرگ بر خامنه‌ای و امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه میدن، ببینید این خبیثی چه ژستای مسخره‌ای می‌گیره!
گفتگوی آخوند رئیسی با تلویزیون رژیم ـ۶ مهر

ما باید زمینه هر گونه نظر مخالف را، نقد را، اعتراض را کاملاً در مباحث باز بگذاریم. دولت هم حتماً حمایت می‌کند. اصلاً من این‌که عرض کردم مراکز آزاد اندیشی مراکز گفتگو مراکز نقد و در واقع اعتراض حتی باشه این اشکال ندارد از آن طرف دیگر اون بابی که باید اون را حتماً از آن پرهیز داشت اینرا باید نسبت به آن همه حساس باشند که اعتراض در جامعه هیچ اشکالی ندارد حتی موجب ممکن است ارتقاء بشود در بخشی اما اغتشاش را باید جلویش را گرفت.

موشکاف: نقد و اعتراض تو سرت بخوره. گور بابای خودت و عظمات و مراکز آزاداندیشیت. مردم تا اول و آخرتون رو رپتو پتو نکنن ول کن نیستن! این خط و این هم نشون!. مرحمت زیاد دوستان!


مطالب مرتبط
موشکاف ۵مهر۱۴۰۱ ـ عظما و مزدورانش آش و لاش شدن
چه کسی می‌ترسد؟
لطفا به اشتراک بگذارید: