رئیس حوزه علمیه گفت: فردا سراغ عبا و عمامه ما خواهند آمد

رئیس حوزه علمیه گفت: فردا سراغ عبا و عمامه ما خواهند آمد!ـ قیام تا سرنگونی ـ ۱۱مهر۱۴۰۱
سبعیت و وحشیگری خامنه‌ای ـ رئیسی و نیروهای دژخیم‌شان، اذهان و افکار را متوجه تشابهات مغولان دیروز و امروز کرده است. آخرین نمونه آن هم اقتصاددان دلسوز ولایت فقیه است که با این مقایسه می‌گوید اگر دست به اصلاح و «افق گشایی»(؟!) نزنید دیگر نیستید تا نتایج جنایت‌ها و خیانت‌هایتان را ببینید.

محسن رنانی، اقتصاددان حکومتی، در مطلبی می‌گوید: «مغولان عصر جاهلیت، ساختمان‌ها را تخریب کردند و تن‌ها را به خاک و خون کشیدند اما به‌تدریج دست از خشونت برداشتند و متمدن شدند. آنگاه به ترویج فرهنگ و معماری و اقتصاد پرداختند... در این آمد و رفت مغولان دین و اخلاق مردم دست نخورده ماند»(دارایان ـ شهریور ۱۴۰۱)

اما دریغ و افسوس که حاکمان جدید و وارثان مغولان قدیم از بنیانگذاری خمینی تا خامنه‌ای و دولت‌های دست‌نشانده‌اش، نه تنها با ویران کردن دست‌آوردهای مادی و معنوی این سرزمین، خیمه ستم و غارت را برپاکردند بلکه اخلاق و دین و آیین مردمان را نیز ویران کردند و به این هم بسنده نکردند. با چکش تورم و سندان نقدینگی استخوان مردم را شکستند. با اره فقر، خانواده را به دو نیم کرده و با تبر فلاکت، خانه را از ریشه زدند.

محسن رنانی می‌افزاید: «مغولان مدرن با ابزاری نرم به نام تورم، نه تنها فقرا را که توان دفاع از خود ندارند، به فلاکت می‌کشانند، بلکه ارزش‌های انسانی و اخلاقی کل جامعه را نیز نابود می‌کنند». وی در ادامه اعتراف می‌کند که «از زمان خلقت حضرت آدم تاکنون، تنها ۲کشور، یکی شیلی و دیگری جمهوری اسلامی رکورددار طولانی‌ترین دوره(بیش از ۴۰سال) تورم ۲رقمی تاریخ هستند... در ایران اما ۴دهه تورم د۲رقمی، فقط حکومت و اقتصاد را به ورطه ورشکستگی نینداخته است، بلکه تورم بالا و مستمر، به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد ملموس حکومت دینی، اخلاق و ایمان مردم را نیز به یغما برده است»(همان منبع).

مطالب مرتبط
ایران شعله‌ور: آتش قیام خاموشی ندارد!
مغولان امروز تبهکارتر از اجداد دیروزشان
لطفا به اشتراک بگذارید: