موشکاف ۱۰مهر۱۴۰۱ ـ قیام‌ها یکی از دیگری عظما سوزتر

قیام‌ها یکی از دیگری عظما سوزتر ـ موشکاف ۱۰مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام دوستان! سلام رفقای شورشی! سلام به همه اونایی که این شبها تو شهرهای مختلف غوغا می‌کنن. سلام به جوونایی که خیابونا رو خالی نمیذارن و اسمشون و نترسی و بی‌باکی‌شون عظما رو حسابی هراسون کرده:


آخوند علی اکبری امام جمعه خامنه‌ای در تهران ـ ۹مهر

جوانها و نوجوان هایمان را بیشتر باید برویم سراغ شان و بیش از گذشته باید بهش اهمیت بدهیم مفاسد درون نظام و نفوذیها رو باید خیلی جدی‌تر بگیریم ما عمق کینه دشمنانمان را در این ماجرا دیدیم نسبت به اصلی‌ترین نمادها نمادهای انقلاب و هویت‌مان نسبت به رهبر مون که جان ما به او بسته است.

موشکاف: دیر آمدی ای حمار سرمست! تازه یادت افتاده که باید برید سراغ جوونا؟ مثلا چه غلطی میخواید بکنید؟‌مگه هر وقت رفتید سراغ جوونا جز بگیر و ببند و اعدام و شکنجه کار دیگه‌ای کردید؟ دوره این روضه خونی‌ها گذشته. حالا جوونا اومدن سراغ شما! همون جوونایی که خودتون اسمشون رو گذاشتید بمبای ساعتی:

پاسدار صفار هرندی رئیس شورای نظارت صدا و سیما ـ تلویزیون رژیم ـ ۷مهر

چرا یک عده‌یی جوانهای ما را توی محیط ازدحام و این محیط را محیط بلوا و فتنه را چرا فراهم می‌کنیم برای جوانها و برای افرادی که خودشان بمب احساسات و هیجان هستند ما اونها را به سمت انفجار می بریم .

موشکاف: رفقا می‌بینین عظما و سگ و سیله هاش تو چه باتلاق ترس و وحشتی دارن دست و پا میزنن؟ و روزبه‌روز هم بیشتر دارن فرو میرن:

پاسدار قالیباف ـ ۹مهر

امروز ما اگر واقع‌بینانه نگاه کنیم در یک جنگ تمام‌عیار جنگ شناختی امروز شما فضاهای مجازی و رسانه‌ها را نگاه کنید در یک جنگ نابرابر اقتصادی در یک جنگ نابرابر فرهنگی هستیم دشمن امروز اساس مبارزه خودش را در درون جامعه ما گذاشته او به‌دنبال این هست که مردم ما را در مقابل هم قرار بدهد او به‌دنبال این هست که کارآمدی نظام را زیر سؤال ببرد او به‌دنبال این هست که فاصله امام و امت را زیاد بکند.

موشکاف: دم جوونای هموطنمون گرم که با آتیشی که تو شهرهای مختلف روشن کردن چنین بلایی سر عظما و سگ و سیله هاش آوردن. عظما آماده‌باش که داری رپتو پتو میشی مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۹مهر۱۴۰۱ ـ جوانان خیابان را خالی نمی‌گذارند
لطفا به اشتراک بگذارید: