موشکاف ۱۲مهر۱۴۰۱ ـ دانشجوهای دانشگاه صنعتی اساسی گل کاشتن

دانشجوهای دانشگاه صنعتی اساسی گل کاشتن ـ موشکاف ۱۲مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به دانشجوهای با مرام به‌خصوص دانشجوهای دانشگاه صنعتی شریف که اساسی گل کاشتن و عظما رو له لورده کردن! دمتون گرم با اون شعارهای عظما سوز و بسیجی دوزتون:

موشکاف: عظما و سگ و سیله هاش می‌خواستن به دانشجوهای شریف ضرب شست نشون بدن و ازشون زهر چشم بگیرن. اما دانشجوا وایستادن و بعد هم با فراخوانی که داده شد مردم ریختن از بچه‌هاشون حمایت کردن. واقعاً که دست مریزاد. کولاک کردید.

موشکاف: اینطوری بود که هرچی عظما رشته بود پنبه شد و خودش مجبور شد وزیر علومشو نصفه شبی با چند تا اتوبوس بفرسته اونجا دانشجوها رو از محاصره سگای زنجیریش بیاره بیرون ببینید این یارو چه زوری میزنه برای این‌که بگه همه چی آرومه.

جلیلی ـ رئیس دانشگاه صنعتی شریف ـ ۱۱مهر

ما به‌منظور حفظ آرامش دانشجویان و سلامتشون تصمیم گرفتیم تا بیرون آرام بشه دانشجویان رو داخل دانشگاه نگهداریم کمک کردیم که دانشجوها بین ساعت هشت تا نه بتونن به منازلشون منتقل بشن بعد از اون هم کاملاً وضعیت عادی بوده.

موشکاف: از اون طرف بشنوید از بسیجیهای پخش و پلا که اومدن ضدتظاهرات راه بیاندازن ولی کله معلق زدن:

موشکاف: ددی دی دی... چی شد؟ چی شد؟! تا دیروز که گشت ارشاد راه می‌انداختید و زنا و دخترای مردمو رو به جرم بدحجابی کتک می‌زدید حالا چی شده که می‌گید با حجاب بی‌حجاب اتحاد؟! اتحاد برای چی؟ برای حفاظت از عمامه عظما؟ کور خوندید. دانشجوها مثل همهٔ مردم ایران شعارشون مرگ بر خامنه‌ایه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۰مهر۱۴۰۱ ـ قیام‌ها یکی از دیگری عظما سوزتر
پیام اتحاد مردم و دانشگاهها پس از شبیخون به دانشگاه شریف
لطفا به اشتراک بگذارید: