در طول تاریخ پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده!

آخرین جوک روز را حسین اشتری گفت: در طول تاریخ پلیس هیچگاه به این اندازه مورد لطف مردم نبوده! ـ ۲۱مهر۱۴۰۱
در چهارمین هفتهٔ قیام و زیر ضربات سنگینی که قیام سراسری مردم ایران، هر روز بر رژیم پوسیدهٔ آخوندی وارد می‌آورد، این روزها شاهد اظهارات متفاوت و بی‌سابقه‌یی از جانب سردمداران، مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی هستیم. آنها از ضرورت «شنیدن مردم» «مهربانی با مردم» و «عذرخواهی از مردم» و از آمادگی برای پذیرش انتقادات و حتی اصلاح خود حرف می‌زنند. توجه کنید:

آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییهٔ خامنه‌ای می‌گوید: «آماده شنیدن انتقادات و نظرات همه هستیم... اگر اشتباهی کرده‌ایم و لازم باشد حتماً اصلاحاتی را انجام می‌دهیم!» (اظهارات اژه‌ای در شورای عالی قضایی رژیم ـ ۱۸مهر).

آخوند عاملی دبیر شورای فرهنگی رژیم پس از جلسهٔ این شورا که با حضور رئیسی جلاد تشکیل شده بود، از تصمیم برای راه‌اندازی «خانهٔ ملی گفتگوی آزاد» صحبت کرد که در آن «هر کس می‌تواند بدون محذورات نظرش را بیان کند» (تلویزیون ـ ۱۸مهر).

یکی از اعضای مجلس رژیم از ضرورت «گفتگوی ملی برای پیدا کردن راههای ملی برای مشکلات کشور» حرف می‌زند (آخوند باقری- مجلس ارتجاع- ۱۹مهر).

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم رهنمود می‌دهد: «ما باید بینش امنیتی حاکمیت را تغییر بدهیم... باید استراتژی نظام «لبخند به‌مردم» باشد؛ نه «اخم به‌مردم» (محمد صدر ـ سایت حکومتی جماران- ۱۹مهر).

آخوند دری نجف‌آبادی وزیر پیشین اطلاعات و نماینده و امام جمعهٔ خامنه‌ای در اراک، به‌غلط‌کردم‌گویی رو‌ی آورده و می‌گوید: «حادثه‌یی اتفاق می‌افتد، ما هم ده بار هی عذرخواهی کردیم، حالا همه که نباید چوب بخورند؛ این معنایش این نیست که یک عده‌یی کوکتل مولوتوف بسازند و به‌پلیس حمله کنند».


مطالب مرتبط
آه و ناله پاسدار سلامی از فریب خوردگانی که بسیجیها را کتک می‌زنند!
خامنه‌ای و چالش اتحاد مردمی و گسست حاکمیتی!
لطفا به اشتراک بگذارید: