موشکاف ۲۲مهر۱۴۰۱ ـ عظما بعد از نه روز دوباره سر و کله‌ش پیدا شد

عظما بعد از نه روز دوباره سر و کله‌ش پیدا شد ـ موشکاف ۲۲مهر۱۴۰۱
خامنه‌ای جنایتکار در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظامش گفت: ‍امروز دخالت دشمنان در این حوادث اغتشاشات خیابانی مورد تأیید همه هست این جور نیست که حالا یکی ادعا کند یکی بگوید آقا به چه دلیل، نه همه قبول دارند این را یعنی واقعاً روشن شده واضح شده، حتی صاحبنظران بی‌طرف خارجی هم تصریح کردند به این معنا، قبول دارند یعنی یک چیز خودجوش درونی نیست این تحریکات البته ممکن است از یک زمینه‌هایی استفاده کرده باشند لاکن تحریکات تبلیغاتی و اثرگذاری فکری و اینها ایجاد هیجان، تشویق، راه نشان دادن، اینجور کوکتل مولوتوف بسازید، اینجور چه کنید، اینها کارهایی است که واضح است که دارد انجام می‌شود این روشن هست، این فراموش نباید بشود. این آقایان هر کدام در این زمینه نظر می‌دهند، صحبتی می‌کنند این را توجه باید داشته باشند و توجه بدهند.

انسان وقتی نگاه می‌کند ببیند، این کاری که حالا تو دشمن دارد انجام می‌دهد در این زمینه یک کار انفعالی! هست، یک کار واکنشی هست، عکس‌العملی هست.

مسأله اربعین بود چه راهپیمایی میان نجف و کربلا و کاظمین و کربلا، و چه راهپیماییهای عظیم داخل کشور به‌عنوان راهپیمایی جاماندگان این خیلی مهم بود، آن سرود حماسی سلام فرمانده هم بود که از مرزها فراتر رفت دهها میلیون جوان و نوجوان را در دنیا به خودش جذب کرد این شوخی نیست! دشمن اینها را می‌بیند و در قبال آن نمی‌خواهد ساکت بنشیند در مقابلش این کارها را انجام می‌دهد می‌نشینند برنامه‌ریزی می‌کنند که اول مهر را در ایران مثلاً فرض کنید که مشغول به اغتشاش کنند این نکته بسیار مهمی است حرکت دشمن حرکت انفعالی! است


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۰مهر۱۴۰۱ ـ می‌خوام بگم که بزن بزن که داری خوب می‌زنی
خالی‌بندی زنجیره‌یی خامنه‌ای برای بسیجیان سیلی‌خوردهٔ نظام در بحبوحه‌ٔ قیام - سخنگوی مجاهدین
لطفا به اشتراک بگذارید: