موشکاف ۲۳مهر۱۴۰۱ ـ درخت پوسیده نظام را دارند از ریشه می‌کنند

درخت پوسیده نظام را دارند از ریشه می‌کنند ـ موشکاف ۲۳مهر۱۴۰۱
خامنه‌ای: آمریکا و شوروی سابق با اونهمه اختلافاتی که با هم داشتند در ضدیت با جمهوری اسلامی با هم متفق بودند هم رأی بودند امام رضوان‌الله تعالی علیه در مقابل اینها ایستاد تسلیم نشد صریح گفت نه شرقی نه غربی نه این نه اون شد خیال می‌کردند نمیشه خیال می‌کردند این نهال را می‌توانند از ریشه بکنند این نهال امروز تبدیل شده به یک درخت تناور غلط می‌کنند فکر کندن اون را هم کسی بکند.

ما ایستادیم و پیش رفتیم، البته ایستادگی نیز مانند هر کار دیگر سختی‌هایی دارد اما آن کسانی هم که تسلیم می‌شوند دچار سختی می‌شوند با این تفاوت که ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب رفت است.

هستیم ما به این عمیقاً اعتقاد داریم با کسانی که به‌عنوان طرفداری از تشیع احساسات برادران اهل تسنن را برانگیخته می‌کردند برخورد کردیم برخورد جدی کردیم این باید همه‌گیر بشه.

در زمان خود ما داعش داعش در عراق یک جور در سوریه یک جور اخیراً در افغانستان یک جور به مدرسه بچه‌ها هم رحم نمی‌کنند مدرسه دخترانه مدرسه پسرانه منفجر می‌کنند خانواده‌ها را داغدار فرزندان‌شان می‌کنند این کارها را می‌کنند اما ما به‌هیچ‌وجه اهل سنت را متهم نمی‌کنیم.

گوینده تلویزیون رژیم:

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که جبهه مقاومت که در دنیای اسلام شکل گرفته، مورد حمایت جمهوری اسلامی است،

در ابتدای این دیدار، رئیس‌جمهور با اشاره به آمارهایی از پیشرفت علمی، رشد اقتصادی، کاهش تورم و افزایش همکاریهای تجاری و بین‌المللی کشورمان، از همراهی صمیمانه مردم با دولت به‌خصوص در اجرای اصلاحات اقتصادی تشکر کرد و گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر نیز به‌دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی هم‌چون گذشته آنها را ناکام کردند.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۲مهر۱۴۰۱ ـ عظما بعد از نه روز دوباره سر و کله‌ش پیدا شد
چرا خامنه‌ای از کندن ریشه درخت نظام گفت؟
لطفا به اشتراک بگذارید: