موشکاف ۲۴مهر۱۴۰۱ ـ چارستون عظما و نظامش رو می‌لرزونید

چارستون عظما و نظامش رو می‌لرزونید ـ موشکاف ۲۴مهر۱۴۰۱
موشکاف: رفقا سلام! بر و بچه‌های جنگنده سلام! دستمریزاد که هر روز طوفانی‌تر از روز پیش ظاهر میشید و چارستون عظما و نظامش رو می‌لرزونید. موشکاف امشبو با شعارهای کوبنده تون شروع می‌کنیم که عظما رو له و لورده کرده:

موشکاف: درود... دم همگی گرم. عظما از ترس همین شعارها شب و روز نداره و مدام گله‌های بسیجی و ساندیس خورها رو جمع می‌کنه تا معرکه بگیرن و به همدیگه دل بدن. ببینید کار به کجا کشیده که جمعه‌بازارشون هم تبدیل به گاردن پارتی شده هاهاها:

موشکاف: هاهاها آخونده داره برای خودش وراجی می‌کنه اینا هم بچه‌هاشون رو جمع کردن تا لابد بهشون بچه‌های خوب یه وقت نرین تو خیابون قاطی براندازا بشین ها! از اون طرف هم یه عده ساندیس‌خور رو جمع کردن تو میدون ولیعصر تا به زبون عربی قسم بخورن که عظمای پابگور رو ول نمی‌کنیم.

گله‌های بسیجی در ضدتظاهرات حکومتی ـ ۲۲مهر

والله ما ترکناک یاابن الحیدر

موشکاف: اما وسط همین جنگولک بازیها مجبور میشن ترس اصلیشون رو برملا کنن و هشدار بدن که آهای مراقب باشید بچه‌هاتون شبونه با دشمنای نظام لینک پیدا نکنن!

‌تلویزیون رژیم ـ ۲۱مهر

بیشترین تخلفایی که بچه‌ها می‌کردن بین ساعت ۱۱شب تا ۲شب از غفلت پدر و مادر استفاده می‌کنن. گروه بندی برای خرابکاری. پدر و مادر نظارتی نداره. پرچم تسلیم رو بردن بالا. انفعال خانواده ها. تمام بچه‌هایی که کف خیابون می‌بینید خانواده‌های منفعل دارن. از ما هم کاری بر نمیاد.

موشکاف: اما دیگه نه روضه خونی برای عظما دردتونو دوا می‌کنه نه گاردن پارتی و لاطاری و قرعه‌کشی و جایزه این معرکه‌گیری ها. ملت تو خیابونن و تا انقلاب نکردن هم به خونه بر نمی‌گردن. عظما به رپتو پتو شدنت سلام کن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳مهر۱۴۰۱ ـ درخت پوسیده نظام را دارند از ریشه می‌کنند
شوک بر مشاعر ولی‌فقیه
لطفا به اشتراک بگذارید: