موشکاف ۲۵مهر۱۴۰۱ ـ ترس و وحشت عظما و دار و دسته‌اش از سرنگونی

ترس و وحشت عظما و دار و دسته‌اش از سرنگونی ـ موشکاف ۲۵مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام و هزار سلام به همه هموطنان با مرام و همه دشمنای قسم خورده نظام! این روزا تو نظام ولایت همه‌اش صحبت از رپتو پتو شدن عظماس. هی میخوان بگن همه چی جمع‌وجور شده و آرومه اما به قدری هراسونن که با هر جمله وحشت از رپتوپتو پلقی می‌زنه بیرون!

آخوند کریمی تبار ـ امام جمعه خامنه‌ای در ایلام

به اغتشاشگران فریب‌خورده‌ای که در صدی از یک صدم جمعیت ما بیشتر نیستند پدرانه توصیه می‌کنم کمی فکر کنید چه کار می‌کنید؟ چرا این کار را انجام می‌دهید؟ برای کی دارید کار می‌کنید؟ از مریم رجوی دارید تبعیت می‌کنید؟ چه شده یک رهبر معصوم گونه‌یی که دنیا غبطه می‌خورد برای چنین رهبری که ما داریم رها کردید از دشمنان اسلام پیروی می‌کنید؟

موشکاف: هاهاها... چی شد یه دفعه پدر اغتشاشگرها شدی؟ اگه درصدی از یک صدم جمعیت بیشتر نیستن پس چرا ۳۲روزه از بالا تا پایین نظام، مثل ماهی تو تابه بالا پایین می‌پرین و جلز و ولز می‌کنین البته حق دارین. مردم اونچنان آتیشی بپا کردن که خودتون هم می‌دونید همه تون توش خاکستر میشید:

آخوند دژکام ـ امام جمعه خامنه‌ای در شیراز

همین شب گذشته ما مواجه می‌شویم متأسفانه و با هزار رنج که برای دل مسلمان متدین حزب اللهی هست یک طلبه عزیز و یک پاسدار عزیز را یک نفر که به‌اصطلاح خودش حالا اینها هی می‌گویند ما می‌خواهیم مثلا مطالبه گری داشته باشیم خب مطالبه دارید داری می‌نویسی که اسلحه کشیده برای این‌که بهش گفتند آقا ننویس دیوارنویسی حرف ناجور ننویس اسلحه کشیده دو نفر را کشته است در این استان خب کسی که می‌کشد جزایش چی هست؟

موشکاف: الآن نوبت جزا دیدن شماس. این‌قدر بترسید که از ترس پس بیافتید. به جای این خط و نشون کشیدنا فعلاً قاچ زین رو بچسبید که الآن خودتون و فک و فامیلاتون هم خبر ندارید که تا فردا برقرارید یا کله پا شدید.

آخوند عبدوس ـ امام جمعه خامنه‌ای در سمنان

به‌محض این‌که هر کشوری وقتی رادیو و تلویزیون رو باز می‌کرد اغتشاش ایران، خراب کاریهای ایران، ویرانیهای ایران، آتش زدنهای ایران، نابود کردنهای ایران نه یکی نه دوتا یعنی تمام کشور جوری قلمداد کردند که گاهی بعضی از عزیزان که فامیلهاشان در ایران بودند از آمریکا از فرانسه از انگلیس زنگ می‌زدند آقا حکومت سر جاش هست؟ هنوز برقراره؟

موشکاف: بله رفقای شورشگر... این دست و پا زدنها و ترس و لرزا همه‌اش به‌خاطر بلاهاییه که شما سر آخوندا آوردید. هرچی فشار قیام بیشتر میشه و به رپتو پتو نزدیک‌تر میشیم این ترس و لرزا و پرت و پلاگویی‌ها هم بیشتر میشه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۴مهر۱۴۰۱ ـ چارستون عظما و نظامش رو می‌لرزونید
چرا خامنه‌ای از کندن ریشه درخت نظام گفت؟
لطفا به اشتراک بگذارید: