موشکاف ۲۷مهر ـ هرچی شعله‌های قیام بیشتر میشه و عظما مچاله‌تر میشه

هرچی شعله‌های قیام بیشتر میشه و عظما مچاله‌تر میشه ـ موشکاف ۲۷مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به دوستان با مرام و بر و بچه های شیر قیام! هرچی شعله های قیام بیشتر میشه و عظما مچاله تر میشه، جفنگیات آخوندا هم بیشتر میشه. این روزا از تلویزیون خامنه ای تا رسانه های حکومتی همه دنبال ماله کشی رو جنایتهای عظمان. سناریوهاشون هم یکی از یکی مسخره تر. مثلا ببینید این پشم شیشه ولایی چه گزارشی از اوین درست کرده:
بعد از گذشت دو روز از حادثه بازداشتگاه اوین سری زدیم به اندرزگاهها از کلاس ورزشی گرفته تا سالن مطالعه و کتابخانه زندانیان مشغول انجام امور روزمره شان هستند
آقا مجتبی هم مربی ورزش هم مدرس موسیقی،
مجتبی: من مدرس موسیقی هستم. ( ارگ می نوازد)
البته اتفاقات اخیر بازداشتگاه اوین این اختلالی در ارائه خدمات قضائیه به زندانیان ایجاد نکرده.
موشکاف: آقا اینجا زندان اوین بود یا هتل پنج ستاره؟ پس بند۸ که می‌گن کلاً تو آتیش سوخته کجاست؟ پس اونایی که کشته شدن کجان؟ مگه خودتون خبرشو ندادید؟ مجروحای حملات گارد ویژه که له و لورده‌شون کجان؟ زدین و کشتین و سوزوندین بعد حالا دارید نوازندگی ارگ یاد ملت می دید؟ حالا اینو داشته باشید تا بریم سراغ اراجیف بعدیشون:
تلویزیون رژیم- 25 مهر
چند روزی است رسانه های فارسی زبان از مرگ دختر جوانی بنام اسرا پناهی به علت ضرب و جرح ماموران انتظامی خبر می دهد. خبرنگار صدا و سیما به دنبال علت مرگ این دختر جوان رفته
گزارشگر. دختر جوانی که با بیماریهای زمینه های قلبی با تماس برادرش راهی بیمارستان میشود.
مکالمه با بیمارستان که ضبط شده
موشکاف: چطور شد؟ ‌ چطور شد؟ مکالمه اش با اورژانس رو ضبط کرده؟ برای چی ضبط کرده؟ یعنی از قبل میدونسته که تلویزیون خامنه ای میاد سراغش و ازش سند میخواد به همین خاطر هم با کیفیت خیلی خوب تصویری تماس خودشو ضبط کرده، هم صدای اورژانسو ضبط کرده؟ آخه با این مسخره بازیا سر کی رو میخواید شیره بمالید؟ بابا بسیجی ها هم اینو ببینن میگن عجب نظام زهوار در رفته ای شده! حالا این یکی رو بشنفین!
سایت رجا نیوز- 24 مهر
سرهنگ حسن شیخ نژاد فرمانده انتظامی ارومیه از نقشه شوم دشمنان در خصوص فوت نوجوان ارومیه ای پرده برداشت. وی در این خصوص گفت: رسانه های معاند با پمپاژ اخبار دروغین در بین مردم و عملیات روانی سعی در گمراهی مردم مبنی بر فوت نوجوان ارومیه ای نیما شفق دوست در پی تجمعات اخیر در ارومیه را داشتند ... با بررسی های انجام گرفته مشخص شد که نامبرده حدود 3 هفته پیش به علت اینکه توسط سگ گاز گرفته شده است ...که متاسفانه به علت شدت عفونت محل گاز گرفتگی، در نهایت فوت می کند.
موشکاف: این که سگ گازش گرفته، درسته، سگای هار یگان ویژه یا سگای لباس شخصی! اما تنها سئوالی که باقی میمونه اینه که چرا از بیماریهای زمینه ای گرفته تا سگ و خلاصه همه این بلاها عدل تو این روزای قیام به سراغ جوونا میاد؟ یکی رو میگن از پشت بوم افتاده. یکی رو میگن سکته کرده. یکی رو می‌گه با قرص برنج خودکشی کرده، یکی رو میگن صرع داشته. حروم لقمه ها شرمو خوردن و حیا رو قورت دادن. اما رفقا اینا همه داره خبر می‌ده از رپتو پتویینا!. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط
موشکاف ۲۶مهر۱۴۰۱ ـ تداوم قیام و ترس و وحشت عظما و مزدورانش
نسلی که کابوس ملاها شد
لطفا به اشتراک بگذارید: