موشکاف ۲۹مهر ـ ذکر مصیبت بعد از کوبیدن دانشجویان بر عمامه عظما

ذکر مصیبت بعد از کوبیدن دانشجویان بر عمامه عظما ـ موشکاف ۲۹مهر۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به هم هموطنان عزیز و بر و بچه‌های شورشی و جنگاور! دم دانشجوها گرم که اونقدر به عمامه عظما کوبیدن که مجبور شد برای چهارمین بار بیاد و این بار واسه دانشگاهها ذکر مصیبت بخونه:

خامنه‌ای در جمع موسوم به نخبگان ـ ۲۷مهر

این‌که شما می‌بینید در مقاطع مختلف، نه فقط حالا دیروز و پریروز، تلاش شده که دانشگاهها تعطیل بشود، کلاس‌ها تعطیل بشود، بچّه‌ها سر کلاس نروند، استاد نرود و از این کارها، ناشی از این است؛ چون دانشگاه نقش اساسی دارد.

موشکاف: عظمای حروم لقمه کی تلاش کرده؟ مگه کودتای فرهنگی تو دانشگاهها کار اون گور به گوری کفن پاره نبود؟ کی این همه دانشجو رو از کلاس درس برداشت برد تو زندان؟ هر کار خودت می‌کنی رو به بقیه نسبت میدی؟ به‌خاطر همینه دانشجوها حرفشون باهات اینه:

تا آخوند کفن نشود دانشگاه رازی

موشکاف: عظما خیلی زور زد که یه وقت چیزی درباره قیام نگه اما باز هم مقر اومد که وضعش خرابه و کارش تمومه:

خامنه‌ای در جمع موسوم به نخبگان ـ ۲۷مهر

غربی‌ها در تبلیغاتشان این جور وانمود می‌کردند که نظام جمهوری اسلامی بر اثر انقلاب به‌وجود آمده، رو به زوال است؛ از همان روزهای اوّل [میگفتند] رو به زوال است.

ایستادیم و ان‌شاءالله باز هم خواهیم ایستاد.

موشکاف: رفقا حرفش اینه که چون تا حالا سرنگون نشدیم، پس دیگه نمی‌شیم.

اما داستان چیه که این روزا همه‌اش از ریشه‌کن شدن درخت نظام و زوال و این چیزا حرف میزنه؟ معلومه نظامش پا بگوره دیگه وگرنه چه نیازی به این ناله‌هاس؟ شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده. بعلللللله.

موشکاف: از اونطرف پاسدار سلامی هم به‌صورت کاملاً آش و لاش رفته یه عده آخوند درب و داغون رو شیکم تا شیکم و شکمبه تا شکمبه! اون هم با لباس پلنگی نشونده کنار هم که از این پرت و پلاها بگه:

پاسدار سلامی ـ ۲۹مهر

این یک فتنه عظیم جهانی بود که تا خیابانهای شهرهای ما و تا درون قلبها و ذهنهای جوانان ما، امتداد یافت تا بتواند اسلام را از عرصه حاکمیت خارج کند.

موشکاف: ای بنازم به این قیام! که چی به روز این سردار قمپز آورده که برخلاف قمپزهای همیشگی، به عظمت قیام که در اعماق قلبهای جوونا نفوذ کرده تا نظام رو از تخت به زیر بکشه اعتراف می‌کنه. حالا بقیه‌شو بشنفین!

پاسدار سلامی ـ ۲۹مهر

روی سخنم با جوانانی است که هنوز اسیر شایعات و دروغپردازیهای دشمن هستند و به اباطیل او گوش فرا می‌دهند. شما جوانان این سرزمین هستید، به دشمن و دوست درست نگاه کنید،

موشکاف: هاهاها جوونای ایرانی هیچوقت به این درستی به دشمن و دوست نگاه نمی‌کردن. ۵هفته از قیام گذشته هیچ غلطی هم نتونستید بکنید. حالا هم داری مقر میای که جوونا کف خیابونن و آتیش قیامم شعله‌وره. بله دوستان! در و دیوار گواهی میدن که رپتو پتو شدن عظما نزدیکه و هیچ راهی هم نداره. هاهاها. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۷مهر ـ هرچی شعله‌های قیام بیشتر میشه و عظما مچاله‌تر میشه
آیا پایان خامنه‌ای فرا رسیده یا قیام پایان یافته؟
لطفا به اشتراک بگذارید: