همدلی:ماجرای‌ هنرستان ‌‌دخترانه‌ صدر چه بود؟..بازهم وحشیگری ولایت‌فقیه!

ماجرای‌ هنرستان ‌‌دخترانه‌ صدر چه بود؟..بازهم وحشیگری ولایت‌فقیه! ـ همدلی
کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت تعرض، هتک حرمت و رفتار سرکوبگرانه با هنرجویان هنرستان دخترانه صدر در سلسبیل تهران در روز ۲آبان را قویاً محکوم می‌کند و خواهان مداخله ارگان‌های حقوق‌بشری و مدافعان حقوق کودکان به‌خصوص سازمان کمک به کودکان ملل متحد(یونیسف) برای توقف سرکوب نوجوانان و دانش‌آموزان توسط رژیم کودک‌کش آخوندی است.

مدیریت هنرستان صدر در همدستی با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به بازرسی توهین‌آمیز و آزاردهنده دانش‌آموزان برای گرفتن موبایل آنها پرداخته که با مقاومت و شعارهای ضدحکومتی آنها روبه‌رو می‌شوند. در این تعرض وضعیت جسمی د۲هنرجو وخیم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند. نیروهای یگان ویژه برای پراکنده کردن هنرجویان و خانواده‌های آنها که شعارهای ”مرگ بر خامنه‌ای“ و ”مرگ بر دیکتاتور“ سرداده بودند در اطراف هنرستان مستقر شدند.

معاون روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفت: «امروز به‌دلیل داشتن موبایل توسط برخی دانش‌آموزان و تأکید مدیر مدرسه برای بازرسی، درگیری میان تعدادی از دانش‌آموزان و والدین با مدیر مدرسه اتفاق افتاد» و «تعدادی از دانش‌آموزان دچار افت فشار شدند که با حضور نیروهای اورژانس در محل به وضعیت آنها رسیدگی شد». مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد در پی درگیری در مجاورت یک هنرستان دخترانه مأموران پلیس در محل حاضر شدند(ایسنا ۲آبان).


این اولین بار نیست که نیروهای سرکوبگر رژیم کودک‌کش آخوندی به مدارس حمله کرده و دانش‌آموزان را مورد ضرب و شتم و دستگیری قرار می‌دهند. د۲هفته پیش در اردبیل، در حمله به یک دبیرستان دخترانه، یک دختر ۱۶ساله به نام اسراء پناهی به‌دست نیروهای سرکوبگر کشته شد. در جریان قیام سراسری مردم تاکنون ده‌ها نوجوان زیر ۱۸سال به‌شهادت رسیده‌اند. یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع در ۲۷مهر اعلام کرد حدود ۲۰۰دانش آموز در بین دستگیرشدگان بوده‌اند(عصر ایران ۲۷مهر ۱۴۰۱).


کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت به آن دسته از مدیران مدارس که در همدستی با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در سرکوب دانش‌آموزان و نوجوانان مشارکت دارند، هشدار می‌دهد که تا دیر نشده به این اقدامات سرکوبگرانه پایان دهند و بیش از این سرنوشت خود را با رژیم رو به سقوط آخوندهای جنایتکار گره نزنند.

مطالب مرتبط
همدلی: حرکت روی «تردمیل»..؛بررسی عملکرد یک ساله دولت رئیسی جلاد !
کمیسیون زنان شورا حمله به هنرستان دخترانه صدر را محکوم و خواهان مداخله بین‌المللی برای توقف سرکوب کودکان است
لطفا به اشتراک بگذارید: